سردار دکتر احمدی مقدم:

نیروی انتظامی دفاع از ارزش ها و ولایت را فراموش نمی کند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حفظ نظم و امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست، گفت: امروز ناجا یک سازمان قانونمدار است که دفاع از ارزش ها و ولایت را فراموش نمی کند.
کد خبر: ۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱ - 23October 2013

نیروی انتظامی دفاع از ارزش ها و ولایت را فراموش نمی کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم ضمن تبریک عید غدیر خم و یادآوری آن واقعه، خاطر نشان کرد: رسول اکرم (ص) در این روز مکلف به ابلاغ پیامی شدند که تکلیف مسلمانان را مشخص می کرد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص)  در روز غدیر رسالت خود را تکمیل و به همه اعلام کرد که دین شما اسلام است.

احمدی مقدم با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی در بین مسلمانان، گفت: وجود تکفیری ها را نباید به حساب مسلمان شیعه یا سنی بگذاریم بلکه این جریان انحرافی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

رئیس پلیس کشور با تأکید براینکه عید غدیر خم روز تعیین تکلیف مسلمانان است، اظهار داشت: غفلت از این مسئله باعث می شود که دشمن مسلمان جریان های انحرافی را وارد دین مبین اسلام نمایند.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی خط غدیر و امام (ره) را تعقیب کرده و می کند، گفت: ولایت مربوط به یک فرد نیست بلکه به مجموعه نظام مربوط می شود.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: حفظ نظم و امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه امروز ناجا یک سازمان قانونمدار است که دفاع از ارزش ها و ولایت را فراموش نمی کند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: با توجه به بررسی های اخیر ناجا، استان ایلام در بین 31 استان کشور رتبه دوم برقراری امنیت را کسب کرده است.

احمدیمقدم تصریح کرد: امیدوارم همواره نیروی انتظامی در ارائه خدمات به مردم و برقراری امنیت موفق عمل کرده و همچنان در خدمت مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امسال با شعار قانونمداری و مردمداری در راستای برقراری امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

فرمانده ناجا گفت: مردم همواره در کنار پلیس در برقراری امنیت تلاش ویژهای داشته اند که باید از این تعامل و مشارکت مردم، تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: ناجا سعی کرده با همکاری دیگر دستگاههای اجرایی استان، امنیت مطلوبی را در همه بخشها ایجاد کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار