به مناسبت عید غدیر خم؛

کلیپ صوتی"عید الله"منتشر شد

علاوه بر این کتاب " سند بردگی" که به موضوع قراردادکاپیتولاسیون می پردازد به مناسبت 4 آبان، سالگرد سخنرانی تاریخی حضرت امام خمینی (ره) علیه تصویب قانون کاپیتولاسیون انتخاب گردیده و در سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳ - 23October 2013

کلیپ صوتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، عید ولایت بسته ی فرهنگی را به مخاطبان و علاقمندان تقدیم می نماید.

این بسته شامل کلیپ صوتی "عید الله"  به همراه  2 عنوان کتاب الکترونیک(e-book)  می باشد که در سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانیwww.irdc.ir قسمت مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات برای علاقمندان در دسترس قرار گرفته است.

همچنین کتاب  "بازتابها و پیامدهای رحلت اسرارآمیزآیت الله مصطفی خمینی به روایت اسناد" که بدلیل تقارن سالگرد شهادت فرزند عزیز امام خمینی (ره) با عید غدیر انتخاب شده است.

علاوه بر این کتاب " سند بردگی" که به موضوع قراردادکاپیتولاسیون می پردازد به مناسبت 4 آبان ماه سالگرد سخنرانی تاریخی حضرت امام خمینی (ره) علیه تصویب قانون کاپیتولاسیون انتخاب گردیده و در سایت این مرکز قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار