در بغداد؛

برای یادبود شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس راهپیمایی خودرویی برگزار شد

الحشد الشعبی در اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهر بغداد به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای الحشد الشعبی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 31December 2021

برای یادبود شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس راهپیمایی خودرویی برگزار می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سازمان الحشد الشعبی امروز (جمعه) در اطلاعیه‌ای مردم عراق را به برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهر بغداد به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای الحشد الشعبی فراخواند.

این راهپیمایی خودرویی بعد ازظهر امروز از خیابان فلسطین بغداد آغاز شد و در میدان التحریر به پایان رسید. سپس قرار است تا تجمعی نیز در این مکان برپا شود.

در دومین سالروز جنایت آمریکا و ترور شهیدان «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و همچنین بمباران مواضع الحشد الشعبی در منطقه القائم عراق که نزدیک به ۱۰۰ شهید و مجروح به جا گذاشت، این روز‌ها گروه‌ها و نهاد‌های عراقی مراسمات مختلفی برای یادبود این شهدا در فضای حقیقی و مجازی ترتیب داده‌اند.

در این راستا روز چهارشنبه نیز بغداد و میدان التحریر این شهر شاهد حضور گسترده مردم عراق برای برگزاری دومین سالگرد شهادت نیرو‌های الحشد الشعبی در منطقه القائم به دست آمریکا بود.

عراقی‌ها شب گذشته نیز در فضای مجازی غوغا کرده و هشتگ‌های #نحن_قاسم #موعدنا_السبت_بالجادریة و #اخراج_المحتل_مطلب_وطنی و #ثأرکم_خروج_المحتل را ترند کرده و خواستار خروج کامل اشغالگران آمریکایی از عراق شدند و مردم را به تجمع میلیونی در منطقه الجادریه در روز شنبه (فردا) دعوت کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار