اعتراف «ترکی المالکی» به فیلم ساختگی علیه انصارالله؛

عبدالسلام: اعتراف سخنگوی ائتلاف خنده‌دار و رقت‌انگیز است

رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن گفت: اعتراف سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختگی بودن فیلم سایت موشکی انصارالله در «بندر الحدیده» در عین خنده‌دار بودن، رقت‌انگیز نیز هست.
کد خبر: ۵۰۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 12January 2022

محمد عبدالسلام: اعتراف سخنگوی ائتلاف خنده دار و رقت انگیز استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن اظهار داشت: اعتراف سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختگی بودن فیلم سایت موشکی انصارالله در «بندر الحدیده» و اینکه وی این مسئله را حاشیه خطا خوانده است در عین خنده‌دار بودن، رقت‌انگیز نیز است.

وی در توییتی در واکنش به ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی نوشت: خنده دار و رقت انگیز است که ترکی المالکی به ساختگی بودن فیلم مربوط به سایت‌های موشکی انصارالله اعتراف کرده، اما آن را یک حاشیه خطا خوانده است.

عبدالسلام تاکید کرد: هر حاشیه خطایی که قربانیان آن غیرنظامیان هستند و هربار در نتیجه تجاوزات وحشیانه تکرار می‌شود بزرگترین اشتباه و بزرگترین گناهی است که با حمایت آمریکا علیه مردم عزیزمان انجام می‌شود.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی روز سه شنبه اعتراف کرد که ویدئوی اخیر ائتلاف از انبار موشکی ارتش یمن ساختگی است. ترکی المالکی مدعی شد که ویدئویی بحث‌برانگیز به اشتباه به دست ما رسید و این جز اشتباه حاشیه‌ای در تعامل با منابع بود.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی اخیراً با نشان دادن صحنه‌هایی از یک فیلم آمریکایی باعث شد از سوی کاربران فضای مجازی به شدت مورد تمسخر قرار بگیرد. یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در این ارتباط اعلام کرد که سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ، مدعی شده که آن‌ها موشک‌هایی را در بندر الحدیده رصد کردند. این اظهارات در حالی بود که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی در عراق انتخاب شده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار