شهادت مامور ناجا در درگیری با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان

سرگرد «وحید سالاری» بر اثر شدت جراحات وارده بر اثر اصابت گلوله در درگیری با قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۵۰۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 25January 2022

شهادت مامور ناجا در درگیری با قاچاقچیان در سیب و سورانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح، قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به نقاط مرکزی کشور را دارند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مذکور اطلاع دادند. 

در این رابطه جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام شب گذشته سوداگران مرگ را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال جابه‌جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای کهنمیر سوران بودند، شناسایی کردند و به آنها دستور ایست دادند. 

سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه آغاز شد. 

متاسفانه سرگرد «وحید سالاری» در جریان درگیری با قاچاقچیان مسلح در منطقه سیب و سوران واقع در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان دچار جراحت شد.

در جریان این درگیری بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و چندین قبضه سلاح کشف شد و یک قاچاقچی نیز به هلاکت رسید.

بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، دیگر قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه، با استفاده از تاریکی شب به صحرا متواری شدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار