مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کردستان:

امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و فداکاری شهدا است

«نجفی» گفت: همه مسئولین به خوبی بر این امر واقفند امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و فداکاری شهدا است.
کد خبر: ۵۰۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 01February 2022

امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و فداکاری شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز صبح در دیدار با جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه مسئولین به خوبی بر این امر واقفند امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و فداکاری شهدا است.

وی با تاکید بر نقش پر اهمیت خانواده‌های شهدا در جامعه، افزود: این که فردی به درجه‌ای از رشد معنوی می‌رسد حاضر است برای اعتلای وطن و هموطنانش، جان خود را فدا کند، حاصل تربیت در خانواده‌ای است که فرزندشان را با چنین مفاهیم بزرگ و عظیمی آشنا کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: پدر و مادری که جگرگوشه خود را با جان و دل بزرگ کرده‌اند و با علم به همه خطرات در پیش رو، مشتاقانه راهی جبهه‌ها برای دفاع از این مرز و بوم کرده اند، هیچ کم از ایثار و شهادت ندارد.

نجفی تکریم خانواده‌های شهدا را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: قدردانی از خانواده‌هایی که عزیزانشان را در راه دفاع از این آب و خاک تقدیم جامعه کردند، مسئول و غیر مسئول نمی‌شناسد و همه موظفیم، در هر لباسی  سپاسگزار آنها باشیم چراکه امنیت و آسایش امروز خود را مدیون آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها