آغاز فاز دوم کمپین «سانسور حاج قاسم‌‌ را متوقف کنید» از ۲۲ بهمن+ فیلم

کمپین «سانسور حاج قاسم را متوقف کنید» به همت فرهنگسرای رسانه و تلاش دارد صدای مردم مبنی بر متوقف کردن اسم و عکس شهید سلیمانی در فضای مجازی را به گوش جهانیان برساند.
کد خبر: ۵۰۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 02February 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فرهنگسرای رسانه، کمپین «سانسور حاج قاسم را متوقف کنید» را راه‌اندازی کرده و حذف نام و عکس شهید سلیمانی از شبکه‌های اجتماعی مجازی به ویژه اینستاگرام را محکوم کرده است. در این کمپین از مردم خواسته شده است که با هشتگ «#سانسورحاجقاسم_ را متوقف_کنید» در صفحات مجازی خود نسبت به این اقدام خصمانه شبکه‌های مجازی واکنش نشان دهند.

این پویش همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مراسم تشییع پیکر پاک 150 شهید گمنام آغاز شد و خیل زیادی از علاقه‌مندان به سردار دل‌ها به این کمپین پیوسته و این اقدام شبکه‌های مجازی خارجی را محکوم کردند.

برای پیوستن علاقه‌مندان این پویش، یک‌ کاور آماده شده بود که در فضای مجازی منتشر شد و در اختیار خبرگزاری‌ها، مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، اهالی رسانه، نخبگان و ... قرار گرفت تا با پیوستن به آن درخواست خود مبنی بر متوقف کردن سانسور عکس و نام شهید سلیمانی در رسانه‌های مجازی را به گوش جهانیان برسانند. همچنین تیزر تهیه شده برای این پویش از شبکه‌های مختلف سراسری پخش شد. برهمین اساس جمع زیادی از علاقه‌مندان به شهید سلیمانی به این پویش پیوستند که از آن جمله میتوان به عموم مردم، فعالان رسانه‌ای و مجازی، مسئولان کشوری و لشکری و ... اشاره کرد.

آغاز فاز دوم کمپین «سانسور حاج قاسم‌‌ را متوقف کنید» از ۲۲ بهمن+ فیلم

در کنار استقبال خوب عموم مردم، اهالی فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به سردار سلیمانی از این کمپین، چه در فضای مجازی و چه در مراسم تشییع شهدای گمنام، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری نیز ضمن اعلام حضور خود در این کمپین اقدامات شبکه‌های مجازی خارجی در سانسور اسم و عکس سردار سلیمانی را محکوم کردند.

چهره‌های شاخصی از جمله سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی به این کمپین پیوسته و هرگونه سانسور اسم و عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی را محکوم کردند.

هم‌چنین پیش از این نیز حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه و ... نیز حضور خود را در این پویش اعلام کردند.

براساس این گزارش، فاز دوم این کمپین از ۲۲ بهمن ماه آغاز شده و تا حصول نتیجه و برطرف شدن اقدام خصمانه شبکه‌های اجتماعی مجازی مبنی بر حذف اسم و عکس سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند بدان بپیوندند.

در زیر فیلمی از پیوستن عموم مردم و مسئولان به این پویش در کنار سخنان آنان خطاب به مدیران رسانه‌های سانسورگر‌ تهیه شده است که آن را از منظر میگذرانید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار