نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

اگر عنایت خداوند نبود، انقلاب اسلامی در نطفه خفه می‌شد

«فرزانه» شهادت بسیاری از نخبه‌های ملی، تحمیل هشت سال جنگ خانمان‌سوز، نابودی پالایشگاه‌ها، متوقف شدن صادرات نفت و نابودی زیرساخت‌های ۲۱ استان را از آسیب‌های جدی دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هرجا را که بنگریم، می‌بینیم که اگر عنایت خداوند نبود، این انقلاب در نطفه خفه می‌شد.
کد خبر: ۵۰۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 05February 2022

امروز یکی از توطئه‌های دشمن تحریم مالی برای کوچک کردن سفره مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ولی‌الله فرزانه» نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه) در جمع مردم سرخ‌رود در مصلی مهدیه این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از سه بخش قبل، حین و بعد از پیروزی تشکیل می‌شود که سرمنشأ آن از سال ۱۳۴۰ بوده و در سال ۱۳۴۲ به اوج رسید.

وی با اشاره به اینکه نطفه مبارزات انقلابی از شهر قم بسته شده است و در ادامه تبعید امام خمینی (ره) را به دنبال داشت، تصریح کرد: یکی از دلایل تبعید امام (ره) تحلیل شخصیت بزرگ ایشان بود؛ اما به دلیل نیت پاک و الهی امام نه‌تنها شخصیت بزرگ ایشان تضعیف نشد، بلکه در نجف هم درخشیدند.

نماینده مردم نور و محمودآباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد می‌تواند انقلاب را در نطفه خفه کند و به دنبال این اهداف شوم خود، علاوه بر اراذل و اوباش، از گروهک‌های تازه شکل‌گرفته در کشور به‌خوبی استفاده و بسیاری از جوانان ما را جذب و در دام این گروهک‌ها گرفتار کرد.

فرزانه خاطرنشان کرد: با عنایت الهی نه تنها این اقدامات دشمن به نتیجه نرسید؛ بلکه از تجاوز هشت‌ساله صدام با حمایت بسیاری از کشور‌ها عبور کردیم و امروز در این جایگاه والا ایستاده‌ایم.

وی شهادت بسیاری از نخبه‌های ملی، تحمیل هشت سال جنگ خانمان‌سوز، نابودی پالایشگاه‌ها، متوقف شدن صادرات نفت و نابودی زیرساخت‌های ۲۱ استان را از آسیب‌های جدی دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: هرجا را که بنگریم، می‌بینیم که اگر عنایت خداوند نبود، این انقلاب در نطفه خفه می‌شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقطعی هستیم که کمونیسم به موزه تاریخ پیوسته است، افزود: امروز افتخار رهبری ما این است که سردمدار مبارزه با آمریکا بوده و دشمن برخلاف گذشته تنها در پی مهار انقلاب است، نه فروپاشی آن؛ چراکه از قدرت او خارج است.

فرزانه، جهانی شدن این انقلاب و اسلام، مرکزیت ایران اسلامی در تشیع و تشعشع انقلاب اسلامی در دنیا را از افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: برخلاف تصور پوچ دشمنان انقلاب، شهادت بزرگ‌ترین ژنرال نظامی دنیا نیز به کمک اسلام خواهد آمد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که فرق شیعه و غیرشیعه بودن در توسل و توکل است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های خارجی دائم در تلاش تضعیف رهبری در میان مردم هستند، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با توسل و توکل مورد عنایت و لطف خداوند قرار گرفته‌اند و دشمنان هرگز قادر نخواهند بود این شخصیت را در بین این مردم تضعیف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها