مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد

مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برج میلاد آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 11February 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر هم‌اکنون با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برج میلاد آغاز شد.

در این مراسم علی نصیریان هنرمند پیشکسوت کشورمان، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مسعود نقاش‌زاده دبیر جشنواره و نامزد‌های بخش‌های مختلف جشنواره حضور دارند.

مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد

نقاش‌زاده: با مماشات و مصلحت‌اندیشی مشکلاتمان حل نمی‌شود

در ابتدا «مسعود نقاش‌زاده» دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر ایام فجر انقلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: خجسته باد یاد پهلوان ایرانی سردار شهید حاج سلیمانی سلیمانی ایران؛ کشورمان طی دو سال گذشته بخاطر کرونا عزیزانی را از دشت داده که یادشان را گرامی می‌داریم.

وی از همه اهالی سینما تشکر کرد و افزود: سینمای ایران امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که شاخه‌های جوانی از آن سربرآورده است.

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: در این دوره جشنواره تلاش کردیم رویه‌های جشنواره را استانداردسازی کنیم و ایین‌نامه دقیق و گاه‌شماری دقیق که فرصتی برای برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است، محقق کنیم.

نقاش‌زاده اظهار داشت: برای ارتقا جشنواره نیازمند آینده‌نگری هستیم، البته بر قانون‌گرایی تاکید داشتیم و فشار‌ها را در کمال احترام نپذیرفتم و طنین جشن انقلاب را در راستای عدالت فرهنگی در سراسر کشور گستراندیم.

وی با تاکید براینکه سینما نیازمند مهربانی است، گفت: مماشات و مصلحت‌اندیشی مشکلاتمان را حل نمی‌کند، بنابراین سرسختانه باید با معایب روبرو شویم و تلاش کنیم آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار