در مستند غیر رسمی ۴ خواهیم دید؛

دیدار جمعی از طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب اسلامی

فعالان فرهنگی سراسر کشور به تماشای جدیدترین قسمت از مستند «غیر رسمی» با روایتی از دیدار جمعی از طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌نشینند.
کد خبر: ۵۰۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 20February 2022

نمایش دیدار جمعی از طنزپردازان با رهبر انقلاب برای فعالان فرهنگ و هنربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدار‌های رسمی برگزار شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی پای صحبت‌ها و درددل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است.

مؤسسه پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدار‌ها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» تولید کرده که تاکنون سه قسمت از این مجموعه مستند با موضوع روایتی از دیدار‌های پنجشنبه‌ای، دیدار راویان دفاع مقدس، و دیدار نخبگان علمی و فناوری با رهبر معظم انقلاب اسلامی از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شده که هر کدام با واکنش‌ها و بازتاب‌های ویژه‌ای از سوی مخاطبان و رسانه‌ها همراه شده است.

چهارمین قسمت این مجموعه به بیان روایتی از سخنان و حواشی و دغدغه‌های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی که در تیرماه سال ۱۳۹۸ برگزار شده است می‌پردازد.

نمایش این مستند ویژه فعالان فرهنگی و اهالی هنر و رسانه در استان‌های مختلف از هفته گذشته آغاز شده و در روز‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار