هاشم صفی‌الدین:

مقاومت آماده ساختن آینده و لبنانی جدید است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت توانسته همچنان پایدار بماند و انشاءالله آماده ساختن آینده و لبنانی جدید است؛ زیرا این مقاومتی مردمی، سیاسی، جهادی، فرهنگی و اجتماعی بوده و الگو‌های مهم و پیشرفته‌ای در همه زمینه‌ها ارائه کرده است.
کد خبر: ۵۰۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 21February 2022

مقاومت آماده ساختن آینده و لبنانی جدید استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌‌پرس، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در جلسه کمیته‌های کاری موسسات آموزشی منطقه دوم در جنوب لبنان در حضور معلمان و دانش آموزان و همچنین شخصیت‌ها و فعالان اجتماعی اظهار داشت: مقاومت توانسته همچنان پایدار بماند و انشاءالله آماده ساختن آینده و لبنانی جدید است؛ زیرا این مقاومتی مردمی، سیاسی، جهادی، فرهنگی و اجتماعی بوده و الگو‌های مهم و پیشرفته‌ای در همه زمینه‌ها ارائه کرده است.

سید هاشم صفی‌الدین افزود: همه لبنانی‌ها باید بدانند و همچنین آمریکایی‌ها نیز باید بدانند و دیر یا زود خواهند دانست که اگر این فشار‌ها ادامه پیدا کند و اگر این کینه و دشمنی آمریکایی‌ها علیه مردم و زندگی و معیشت آن‌ها تداوم یابد تنها راه پیش روی ما این است که به خودمان تکیه کنیم و کشورمان را خودمان بسازیم. ما دارای ذهن‌ها، امکانات و توانایی‌ها و قابلیت‌هایی هستیم که انشاءالله این شایستگی را به ما می‌دهد تا کشوری جدید و قدرتمند و مستقل ساخته و از حاکمیت دریایی و زمینی و ثروت‌های نفتی و آبی خود محافظت کنیم.

این مسئول حزب‌الله افزود: اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند سیاست فشار حداکثری را علیه ما اعمال کنند به نظر من باید به سراغ گزینه نهایی یعنی خوداتکایی برای ساختن کشورمان برویم و آمریکا و مزدوران آن را بیرون کنیم.

وی تصریح کرد: ما با این فشار‌ها معجزه ساختن لبنانی جدید را با اولویت‌های جدید بر اساس یک فرهنگ فراگیر برای همه مولفه‌ها و مذاهب و مناطق به دور از رهبران و ظالمان و اربابان فئودالی که بیش از ۷۰ و ۸۰ سال است بر کشور حاکم شده‌اند، ایجاد خواهیم کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در پایان با اشاره به اینکه ما مسئله مقاومت را در اختیار داریم و مقاومت پشتیبان همه این قدرت و توانایی است و بدون مقاومت فرصتی برای ساختن آینده جدید و اقتصاد آن وجود ندارد اظهار داشت: طرفی که لبنانی‌ها را از ساختن کشورشان و بنای یک اقتصاد واقعی بازمی‌دارد آمریکاست که در راستای دستاورد‌های سیاسی برای خدمت به اسرائیل می‌خواهد هیچ راه‌حلی در لبنان وجود نداشته باشد.

«محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان نیز اعلام کرد: مقاومت با تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها مقابله کرده و به وظیفه خود در این زمینه عمل می‌کند و همه تلاش خود را برای حفاظت از کشور و حاکمیت و مردم به کار می‌گیرد. معادلات بازدارندگی که مقاومت ایجاد کرده مانع چنگ‌اندازی دشمن بر امنیت و حاکمیت کشور می‌شود.

وی تصریح‌کرد: پهپاد «حسان» تنها یکی از روش‌ها و ابزار‌های ارائه شده توسط مقاومت برای ارائه معادله بازدارندگی است که دشمن را از تعرض و تجاوز و هرگونه ضربه زدن به امنیت مردم لبنان منع می‌کند.

این مسئول حزب الله تاکید کرد: ما به همان اندازه که به فکر حفظ حاکمیت کشور و جلوگیری از تجاوز به لبنان و استقلال آن هستیم به فکر تسکین درد‌های مردم نیز می‌باشیم، به ویژه بعد از این بحران سیستماتیک و ساختگی که هدف آن محاصره جامعه مقاومت و شکست آن است. همه توطئه‌هایی که در این زمینه وجود دارد به منظور محافظت از امنیت اسرائیل و هموار کردن مسیر برای عادی سازی با این دشمن است که ارزشی برای انسانیت قائل نیست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار