فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه، پاسدار انقلاب است و اینکار بدون حضور بسیج، شدنی و قابل انجام نیست

سردار محمد عبدالله پور در جمع بسیجیان شهرستان فومن گفت: بسیج جماعتی داوطلب است که صادقانه در سپاه سازماندهی می‌شود تا از انقلاب پاسداری کند.
کد خبر: ۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ - 07August 2015

سپاه، پاسدار انقلاب است و اینکار بدون حضور بسیج، شدنی و قابل انجام نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سردار محمد عبدالله پور در جمع بسیجیان شهرستان فومن با بیان اینکه بسیج جماعتی داوطلب است که صادقانه در سپاه سازماندهی میشود تا از انقلاب پاسداری نماید، اظهار داشت: سپاه، پاسدار انقلاب است و اینکار بدون حضور بسیج شدنی و قابل انجام نیست و هر وقت نیروی داوطلب سازماندهی شد آن نیرو پرقدرت میشود.

وی با تاکید بر فرمایش فرمانده کل قوا مبنی بر اینکه کلید طلایی مشکلات جامعه بسیج است، افزود: ما در حوزه دفاعی با سازماندهی بسیجیان در قالب گردانهای امام حسین (ع) بیش از 10 برابر دفاع مقدس گردان های رزمی در اختیار داریم و این بسیج چون سازماندهی شده است در هر ماموریتی موفق میشود.

فرمانده سپاه قدس در ادامه صالحین را یک نوع ارتباط دانست و گفت: هم اکنون دشمن بیش از 125 شبکه فارسی زبان برای انحراف فکری جوانان راه اندازی کرده است که سعی در ایجاد سنی و شیعه تکفیری و قرار دادن آنها در مقابل هم است که تنها راه مقابله با آن، ایجاد ارتباط با حلقههای صالحین است.

وی وجود هفت هسته در حلقات صالحین را زمینه ساز فعالیتهای فرهنگی، مذهبی و ورزشی در بسیج دانست و تاکید کرد: هر فعالیت اسوه و نمونه در بسیج میتواند عنوان صالحین بهخود گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار