مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌زنجان مطرح کرد؛

عقب‌ماندگی زنجان در زمینه احداث موزه دفاع مقدس

«موسوی» گفت: استان زنجان در زمینه احداث موزه دفاع مقدس عقب مانده است.
کد خبر: ۵۰۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 28February 2022
زنجان در زمینه احداث موزه دفاع مقدس عقب مانده است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ پاسدار  «سیدشمس‌الدین موسوی» ‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌زنجان امروز در حاشیه بازدید معاون امور عمرانی استاندار، شهردار زنجان و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه‌ای که با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس موزه در سالن شهدای دزفول موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: زنجان در زمینه احداث موزه دفاع مقدس عقب مانده است.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه موزه استان در سال ۱۳۸۹ با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کلنگ‌زنی شده است، عنوان کرد: این موزه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
موسوی با اشاره به هماهنگی و همکاری مطلوب شهرداری زنجان برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان عنوان کرد: امید است با این هماهنگی این مجموعه نتیجه زودتر حاصل شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده بخش اداری این موزه افتتاح شود، اضافه کرد: با استقرار این اداره‌کل در بخش اداری امید می‌رود سریع‌تر تکمیل شود.
 
وی با اشاره به مشکلات ۲.۵ هکتار زمین مشاع موزه با سازمان تربیت بدنی که باید وزارت دفاع پیگیر تعیین تکلیف آن شود، ادامه داد: ۲.۵ هکتار هم زمین مشاع با اداره راه و شهرسازی داریم که برای محوطه‌سازی باید تعیین تکلیف شود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه این موزه برای همه مردم است، تاکید کرد: همه ما مسئولان رفتنی هستیم و این موزه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ماندگار خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار