همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)

تندیس شهید چمران در بیروت نصب می‌شود

مراسم نام‌گذاری خیابان و رونمایی از تندیس شهید چمران در بیروت، روز چهارشنبه ۴ شهریور همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ - 10August 2015

تندیس شهید چمران در بیروت نصب می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد سعید الخنساء، شهردار الغبیری بیروت، با حضور در محل رایزنی فرهنگی کشورمان با محمدمهدی شریعتمدار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان در خصوص نصب تندیس شهردار تهران در بیروت، دیدار و گفتوگو کرد.

در این دیدار در خصوص زمان نصب تندیس شهید دکتر مصطفی چمران و نامگذاری خیابانی در بیروت به نام آن شهید هماهنگی به عمل آمد.

در این جلسه مقرر شد تا مراسم نامگذاری خیابان و رونمایی از تندیس شهید چمران، روز چهارشنبه 4 شهریور همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار شود.

میدان مقابل ساختمان جدید سفارت ایران در بیروت به عنوان محل نصب تندیس پیشبینی شده است. برای حضور در این مراسم از مقامات مختلف مجلس، دولت، شهرداری، احزاب و چهرههای فرهنگی نیز دعوت به عمل خواهد آمد. سفیر ایران در لبنان و مهندس چمران رییس شورای شهر تهران، دیگر میهمانان دعوت شده به این مراسم خواهند بود.

همچنین نمایشگاهی از کتاب، عکس و آثار شهید چمران در حاشیه مراسم برگزار و بعضی متون نوشتههای وی به زبان عربی میان شرکتکنندگان توزیع خواهد شد.

تندیس شهید چمران به درخواست رایزنی فرهنگی کشورمان، توسط شهرداری تهران ساخته شده و به بیروت ارسال گردیده است.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها