تحلیلگر عراقی:

آمریکا و متحدانش همچنان به بقایای داعش در عراق کمک می‌کنند

یک تحلیلگر و کارشناس مسائل امنیتی عراق در سخنانی تأکید کرد که ایالات متحده آمیرکا و متحدانش همچنان به ارائه کمک به بقایای عناصر تکفیری داعش در این کشور ادامه می دهند.
کد خبر: ۵۱۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 11March 2022

آمریکا و متحدانش همچنان به بقایای داعش در عراق کمک می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «علی الوائلی» کارشناس و تحلیلگر مسائل امنیتی عراق در جدیدترین مواضع خود از تداوم حمایت‌های ایالات متحده آمریکا و متحدانش از بقایای عناصر تکفیری داعش در این کشور پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، الوائلی تصریح کرد: تکرار حملات تروریستی در استان‌های نظیر صلاح الدین، کرکوک و اطراف دیالی نشان از آن دارد که هسته‌های پنهان تروریسم همچنان توسط طرف‌های خارجی ازجمله ایالات متحده آمریکا و متحدانش حمایت می‌شوند.

وی عنوان کرد: تروریسم در عراق همچنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط طرف‌های بیگانه حمایت می‌شود. در زمینه مبارزه با تروریسم باید علاوه بر تکیه بر راهکارهای نظامی، استفاده از امکانات فنی را نیز مد نظر قرار داد.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل امنیتی عراق در ادامه همچنین تصریح کرد: به عنوان نمونه، باید در مناطقی که تروریست‌ها طی هفته‌های گذشته تحرکات بیشتری در آنجا داشته اند، از دوربین‌های حرارتی بهره برداری کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار