ما مقاوم هستیم/ مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

«حس پروانگی» در کردستان رونمایی شد

«رسولی» گفت: با همکاری بسیج دانشجویی تعداد ۱۵۰ اثر دل نوشته و خاطرات زائران جمع آوری و آثار برگزیده در قالب کتابی با عنوان «حس پروانگی» در کردستان تدوین و به چاپ رسید.
کد خبر: ۵۱۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 15March 2022

«حس پروانگی» در کردستان رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، در جریان همایش اعزام راهیان نور دانشجویی به مناطق جنگی امروز از کتاب دلنوشته‌های زائران راهیان نور استان کردستان با عنوان «حس پروانگی» اثر «زهره رسولی» رونمایی شد.

«زهره رسولی» مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در این باره اظهار داشت: این همایش در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از فناوری توانمند راهیان نور در راستای بهره برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس و همچنین نشر ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس در بین نسل جوان برگزار شده است.

وی افزود: این برنامه با هدف معرفی و شناساندن دختران تحول یافته به واسطه سفر به سرزمین‌های نور و جمع آوری خاطرات و دل نوشته های آنان طرح‌ریزی و برگزار می ‌شود.

مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس حفظ آثار دفاع مقدس کردستان تصریح کرد: با همکاری بسیج دانشجویی تعداد ۱۵۰ اثر دل نوشته و خاطرات زائرین جمع آوری و آثار برگزیده در قالب کتابی با عنوان «حس پروانگی» تدوین و به چاپ رسید.

در پایان این مراسم از چهار نفر از دختران تحول یافته به واسطه سفرهای راهیان نور توسط حفظ آثار دفاع مقدس کردستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار