وزیر کشور لبنان:

انتخابات پارلمانی لبنان در زمان مقرر برگزار خواهد شد

وزیر کشور لبنان در سخنانی گفت: تمام تلاش‌ها برای تعویق انتخابات یا عدم برگزاری آن با شکست مواجه شده و انتخابات پارلمانی لبنان در زمان مقرر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ - 16March 2022

انتخابات پارلمانی لبنان در زمان مقرر برگزار خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از لبنان ۲۴، «بسام مولوی» وزیر کشور لبنان امروز چهارشنبه سخنانی را پیرامون انتخابات پارلمانی مطرح کرد و اظهار داشت: انتخابات پارلمانی لبنان در موعد از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش‌ها برای تعویق انتخابات یا عدم برگزاری آن با شکست مواجه شده است. ما از مردم لبنان می‌خواهیم تا حضور چشمگیری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

پیشتر «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور مطرح کرده بود. وی گفت: انتخابات پارلمانی باید در موعد مقرر برگزار گردد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله همچنین اعلام کرد: حزب‌الله از طریق انتخابات پارلمانی تلاش می‌کند تا پیامی را به همه کسانی که مقاومت را هدف قرار می‌دهند، ارسال کند. ما دشمنان مقاومت را نا امید و مأیوس می‌کنیم.

این شخصیت لبنانی در ادامه عنوان کرد: ما امروز در یک نبرد انتخابات قرار داریم. هدف اصلی و اساسی حزب‌الله بهبود وضعیت اقتصادی لبنان و عبور این کشور از اوضاع کنونی است. با این حال، آمریکایی‌ها همچنان به تلاش‌های خود برای تضعیف ملت‌ها از جمله ملت لبنان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها