بازیکن تیم پرسپولیس پیراهن خود را به مادر شهید مدافع حرم اهدا کرد

سید علیرضا ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن خود را به مادر شهید غلامرضا لنگری‌زاده یکی از شهدای کرمانی مدافع حرم اهدا کرد.
کد خبر: ۵۱۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 19March 2022

بازیکن پرسپولیس پیراهن خود را به مادر شهید مدافع حرم اهدا کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «سید علیرضا ابراهیمی» شامگاه جمعه با حضور در مراسم جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج)، لباس خود در تیم پرسپولیس تهران را به مادر شهید غلامرضا لنگری‌زاده یکی از شهدای کرمانی مدافع حرم تقدیم کرد.

سید علیرضا ابراهیمی متولد 18 آذر 1368 فوتبالیست اهل کرمان است و به عنوان مدافع برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند.

این بازیکن فوتبال با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اگر شهدا نبودند امروز اینقدر راحت زندگی نمی‌کردیم. به رسم معرفت لباس پرسپولیس را به مادر شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» تقدیم کردم. باید به دستان مادرانی چون شما بوسه زد.

‌«غلامرضا لنگری‌زاده» از شهدای مدافع حرم 5 بهمن ‌سال 96 در صالحیه سوریه به شهادت رسیده است. ‌لنگری‌زاده از زمان اعزام به سوریه تا لحظه شهادت به ایران برنگشت و پیکر پاک و مطهرش پس از شهادت در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

‌مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده» در هنگام شهادت 31 سال سن داشت و تربت پاکش در کنار شهید عبدالرضا حسن‌زاده و شهید فرخ یزدان‌پناه در گلزار شهدای کرمان زیارتگاهی برای همگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار