استاندار کرمانشاه:

اقتصاد دانش‌بنیان پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است

«امیری مقدم» گفت: اقتصاد دانش‌بنیان پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است و با همدلی، همراهی و هم افزایی مطلوب دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و با حمایت صاحب‌نظران و مشارکت مردم تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۱۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 22March 2022

اقتصاد دانش بنیان پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه و معاونین استانداری شامگاه امروز در اولین روز کاری از سال جدید با آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار کردند.

استاندار کرمانشاه در این دیدار به تشریح برنامه های پیش بینی شده با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار و چگونگی حمایت از تولید و جذب سرمایه گذاری در سال ١۴٠١ پرداخت و راهکارهای تحقق شعار سال را به عنوان راهبرد اساسی برای برون رفت از مشکلات و ایجاد رونق اقتصادی تبیین کرد.

وی همچنین از تدوین ساز و کارها و فرآیندهای جدید برای حمایت از ایده های نوآورانه و خلاقانه، نهادینه نمودن اقتصاد دانش بنیان و توسعه کسب و کارهای دانش محور و نوپا خبر داد و اظهار داشت: شتاب بخشی به روند توسعه استان را با جهت دهی مناسب به منابع و براساس تخصص و اولویت های هر منطقه و شهرستان پیگیری خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: با تسهیل سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار؛ حمایت ویژه ای را نیز از طرح های توسعه ساز دانش بنیان در عرصه تولید کالا و خدمات خواهیم داشت.

امیری مقدم تصریح کرد: اقتصاد دانش بنیان پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است و با همدلی، همراهی و هم افزایی مطلوب دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و با حمایت صاحب نظران و مشارکت مردم تلاش خواهیم کرد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و در میدان عمل حمایت بیشتری از تولید به عنوان کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه، اقتصاد دانش بنیان را پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بی شک با تحقق شعار سال شاهد تقویت امید، روحیه خودباوری و خوداتکایی در جامعه و کاهش مشکلات اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار