فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

افزایش آمادگی دفاعی پدافند هوایی ارتش لحظه‌ای توقف نخواهد داشت

امیر سرتیپ دوم «پرویز» در بازدید از مواضع و سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: امروز بزرگترین افتخار ارتش تولید امنیت برای جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 23March 2022

امروز بزرگترین افتخار ارتش تولید امنیت برای جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در بازدید از مواضع و سایت‌های این منطقه پدافندی، در جمع کارکنان این یگان ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: امروز بزرگترین افتخار ارتش تولید امنیت برای جمهوری اسلامی ایران است و این موفقیت حاصل نمی‌شود مگر زمانی که یک رزمنده در کنار توجه به مسائل و آموزش‍های نظامی کاربردی به معنویات هم توجه کند.

وی افزود: به پشتوانه تلاش‌های شبانه روزی غیورمندان نیروی پدافند هوایی ارتش، امروز نعمت امنیت و آسودگی خاطر مقوله‌ای در دسترس و همیشگی برای هموطنان عزیزمان است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق، با بیان اینکه پیشرفت روز افزون نیروی پدافند هوایی ارتش در زمینه علوم پدافندی همچون دژ مستحکمی در کنار سایر نیرو‌های تلاشگر و غیور ارتش، قدرت بازدارندگی و امنیت مرز‌های کشورمان را تضمین کرده است، اظهار داشت: پدافند هوایی ارتش به پشتوانه نیرو‌های متخصص، متعهد و ولایتمدار خود پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‍کند.

امیر سرتیپ دوم پرویز در پایان خاطر نشان کرد: طراحی و ساخت سامانه‌های راداری و موشکی نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای تثبیت قدرت بازدارندگی و افزایش آمادگی دفاعی لحظه‌ای توقف نخواهد داشت و قطعا مطابق با دانش روز دنیا پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها