شهید رحیم روزبهانی:

فرد مفیدی برای جامعه باشید

شهید رحیم روزبهانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «سعی کنید در جامعه فرد مفید باشید و مردم از دست شما راضی باشند.»
کد خبر: ۵۱۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 03April 2022

فرد مفیدی برای جامعه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید رحیم روزبهانی

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. سوره آل عمران آیه ۱۶۹

می‌پندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه زنده به حیات ابدی می‌شوند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و با درود و سلام بر نایب بر حق امام زمان امامی که ۴۰ میلیون ملت گمراه را به راه سعادت اخروی هدایت فرمود و شکر خدا را که این نعمت الهی را برای نجات ما روسیاهان آفرید.

با درود و سلام بر پدر و مادر عزیز و گرامی‌ام امیدوارم که حالتان خوب باشد و هنگامی که مرغان شادی در باد پر گرفته‌اند و پرواز را در بیکران از سر گرفته اند و دریانوردان از کام طوفان گذشته و در ساحل فتح و ظفر لنگر گرفته‌اند و، چون خلیل بت شکن در آتش عشق رفته و راه گلشن دیگر گرفته‌اند در این هنگام امیدوارم که حالتان خیلی خیلی خوب باشد و اگر از دست این فرزند قدرنشناستان بدی دیده اید امیدوارم که حلال کنید.

پدرم و مادرم خواهشی دارم، اگر مرا دوست دارید در صورتی شهید شدم برای من قطره اشکی نریزید و شادی کنید، خودتان که می‌دانید ما برای این انقلاب کاری نکردیم شما سعی کنید که ما روسیاهان را در برابر خون این شهیدان سربلند کنید، سعی کنید در این جامعه اسلامی فردی باشید مفید که مردم از دست شما راضی باشند. برای امام هم دعا کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار