مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

ترور دانشمندان ایرانی نشان‌دهنده ترس و ناتوانی دشمنان است

سردار کوشکی با گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای گفت: دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان هستند و از ترس و ناتوانی در مقابله با جمهوری اسلامی اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای ما کردند.
کد خبر: ۵۱۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 09April 2022

دشمنان از ترس و ناتوانی، دانشمندان جهمهوری اسلامی  را ترور می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس پیش از ظهر امروز در جلسه وبینار حضوری و مجازی که به مناسبت روز بزرگداشت فناوری هسته‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت برگزار شد، با بیان اینکه دشمنی سلطه‌گران در مقابل جمهوری اسلامی، دشمنی ماهیتی و مبنایی است، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در مقابله با توانمندی‌های ایران اسلامی ناتوان هستند و از ترس و ناتوانی خود اقدام به ترور دانشمندان ما کردند.

سردار کوشکی به اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص دفاع و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار گفت: دشمنان و سلطه‌گران هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی برنمی‌دارند؛ چرا که انقلاب اسلامی در مقابل کفر است و این مقابله، منافع سلطه‌گران را به خطر انداخته و باعث ایجاد موازنه قدرت در جهان به نفع مستضعفان شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه سلطه‌گران برای حذف یک ملت چهار نوع جنگ را در دستور کار خود دارند، تصریح کرد: اولین مولفه آن‌ها جنگ نرم است که جزء ساده‌ترین آن است که ارزش‌های یک جامعه را نشانه می‌روند و این جنگ یک جنگ فراگیر و همه گیر است و دومین مولفه جنگ امنیتی است؛ بدین ترتیب که گروه‌های مختلف تروریستی را در کشور فعال می‌کنند، امنیت جامعه را برهم می‌زنند و سربازان خود را از داخل کشور و افراد خودفروخته انتخاب می‌کنند که نمونه آن، اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای بود. سومین مولفه، جنگ سخت است که شامل درگیری نظامی است که به دلیل توانمندی نظامی و قدرت نظامی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، آمریکا قطعا در شرایط فعلی وارد جنگ سخت با ایران اسلامی نخواهد شد و آخرین مورد، جنگ هوشمند است که از سال ۱۹۷۵ در ادبیات جهان بکار رفت که تحریم‌ها یکی از نمونه‌های جنگ هوشمند بشمار می‌رود.

وی افزود: دشمن در خصوص عناصر قدرت‌بخش جمهوری اسلامی که شامل ولایت فقیه، قدرت دفاعی، مردم‌داری، دانشمندان، فرهنگ انقلابی، دولت انقلابی و... است، برنامه دارد و در صدد مقابله با جمهوری اسلامی است.

سردار کوشکی گفت: آمریکا در جهت از بین بردن قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی و پیش‌مقدمه عادی‌سازی رابطه کشور‌های عربی با رژیم تروریست صهیونستی اقدام به ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرد که نه‌تنها هم‌اکنون قدرت منطقه‌ای ایران کاهش پیدا نکرده، بلکه این اقدام باعث نفوذ بیشتر ایران اسلامی در جامعه‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

این همایش با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، فرمانده سپاه مرودشت و جمعی از معاونین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در سالن همایش‌های این دانشگاه بصورت حضوری و مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار