فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا:

اقتدار ایران اسلامی معادلات سیاسی دشمنان را در هم ریخته است

امیر«طاهری» گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی به حدی است که توانسته‌ایم تمامی معادلات سیاسی دشمنان نظام اسلامی را به هم بریزیم.
کد خبر: ۵۱۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 16April 2022

اقتدار کنونی ایران تمامی معادلات سیاسی و بین المللی دشمنان را در هم ریخته استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا امروز به همراه فرماندهان یگان‌های ارتش در غرب کشور در این دیدار با آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه امروز با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و صلابت است، اظهار داشت: اقتدار کنونی ایران اسلامی به حدی است که توانسته‌ایم تمامی معادلات سیاسی و بین‌المللی دشمنان را به هم بریزیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا اضافه کرد: امروز ارتش ما یک ارتش دانش بنیان است که سلاح‌های مورد نیاز خود را متناسب با نیاز خود می‌سازد. تیپ‌های واکنش سریع ارتش آمادگی اجرای هر نوع ماموریتی را در این آب و خاک دارد.

امیر طاهری با بیان اینکه ارتش امروز تنها مسئول حفظ تمامیت ارضی کشور نیست، گفت: امروز ارتش در حوادث و بحران ها در کنار مردم است و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام می دهد، به نحوی که در جریان سیل، زلزله و دیگر رخدادها ارتشیان جزو اولین یگان هایی بوده اند که در منطقه حاضر شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار