معاون رئیس اجرایی «حزب‌الله»:

نبرد انتخاباتی واقعی ما با آمریکایی‌ها است

معاون رئیس اجرایی حزب‌الله در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور گفت: نبرد انتخاباتی واقعی ما با آمریکایی‌ها است.
کد خبر: ۵۱۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 18April 2022

نبرد انتخاباتی واقعی ما با آمریکایی‌ها استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «شیخ علی دعموش» معاون رئیس اجرایی حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور مطرح کرد و اظهار داشت: نبرد انتخاباتی واقعی ما با آمریکایی‌ها است.

این مقام ارشد حزب‌الله افزود: آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها از تمامی ابزار‌های خود برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات لبنان استفاده می‌کنند. آن‌ها برای رویگردانی مردم لبنان از مقاومت تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: درست به همین دلیل است که آمریکایی‌ها و ایادی آن‌ها از مدت‌ها پیش دروغ پردازی و اتهام زنی علیه مقاومت را کلید زده‌اند. آن‌ها تلاش دارند تا چهره حزب‌الله را در نزد افکار عمومی لبنان مخدوش سازند.

این مقام ارشد حزب‌الله عنوان کرد: حزب‌الله به دنبال حل و فصل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم لبنان است؛ مردمی که همواره دوشادوش مقاومت حرکت کرده و از آن حمایت به عمل آوردند.

معاون رئیس اجرایی حزب‌الله لبنان اضافه کرد: شاهد آن هستیم که در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان افرادی علیه مقاومت شعار سر می‌دهند. کسانی که به دنبال خلع سلاح حزب‌الله هستند هرگز به هدف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار