شهردار شیراز:

ارتش تجلی اقتدار نظامی است

«اصنافی» گفت: ارتش تجلی اقتدار نظامی در کنار دفاع از ولایت فقیه و حمایت از محرومان و مستضعفان است.
کد خبر: ۵۱۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 18April 2022

ارتش مدافع ولایت فقیه و تجلی اقتدار نظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سید احسان اصنافی» شهردار شیراز به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی این روز را به دلاوران و حماسه سازان ارتش تبریک گقت.

در این پیام آمده است:

ارتش در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و نماد مقاومت و ایثار و نشان صلابت و استواری است و از آغاز تشکیل تا به امروز در تحت زعامت امام امت (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) مأموریت نگاهبانی از آب و خاک ما و میراث مادی و معنوی ملت همیشه در صحنه ایران را در کارنامه درخشان خود داشته است. ۲۹ فروردین برای ملت بزرگ ایران به ویژه دلاورمردان ارتش روزی به یاد ماندنی‌ است.

ارتشی که در بین تمام تشکیلات نظامی جهان خوش می‌درخشد و علاوه بر دفاع از کشور، مدافع ولایت‌فقیه و حامی محرومان و مستضعفین نیز هست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، این روز و این‌ مناسبت را به عموم فرماندهان معزز ارتش و سربازان و کارکنان شریف آن تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی، عزت و اقتدار ارتش و ارتشیان را تحت عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار