فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شهید «باقری» راهنمایی شایسته برای نسل جوان است

دریادار تنگسیری در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت «بهمن باقری» عنوان کرد: سردار شهید «بهمن باقری» همچنان پرفروغ و الهام بخش و راهنمایی شایسته برای نسل جوان و رویش‌های بالنده انقلاب اسلامی در عرصه جهاد و پاسداری در عصر حاضر است.
کد خبر: ۵۱۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ - 18April 2022

شهید «بهمن باقری» راهنمایی شایسته برای نسل جوان استبه گزارش گروه دفاعی امینتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه و سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام «بهمن باقری» فرمانده مخابرات قرارگاه دریایی حضرت نوح (ع)، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

۲۹ فروردین ماه هر سال یادآور سالروز شهادت مظلومانه رزمنده نستوه، نماد شرف و غیرت ایرانی سردار «بهمن باقری» از فرماندهان مؤمن، انقلابی، دلاور، شجاع و ولایتمدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با مجاهدت‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، نقش آفرینی نمود و سجایای اخلاقی و نظامی آن شهید گرانقدر وی را به شخصیتی نمونه و فرماندهی ماندگار تبدیل کرد.

سردار شهید «بهمن باقری» همچنان پرفروغ و الهام بخش و راهنمایی شایسته برای نسل جوان و رویش‌های بالنده انقلاب اسلامی در عرصه جهاد و پاسداری در عصر حاضر است.

به ارواح مطهر و طیبه امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی دردفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت جامعه و مدافعان سلامت به ویژه شهید عزیزمان سردار بهمن باقری که در ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ بر روی «پل بعثت» مظلومانه به شهادت رسید، درود و تحیات وافر می‌فرستیم و از خداوند سبحان می‌خواهیم به ما وارثان شهدا توفیق خدمت در مسیر گام دوم انقلاب و مجاهدت در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی عنایت فرماید.

ما با شهدای والا مقام عهد می‌بندیم که با اطاعت و تبعیت محض از نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) تا آخرین نفس از اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، تمامیت ارضی کشور و منافع ملت عزیزمان دفاع و در مقابل توطئه‌ها، تهدیدات و فتنه آفرینی‌های محتمل دشمنان، عزتمندانه، سربلند و با صلابت در میدان عمل بمانیم و مقاومت نماییم.

برادر شما

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار