فرماندار قصرشیرین:

همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان هستیم

«تاتار» گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان هستیم و باید فضاسازی لازم توسط شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی انجام بگیرد.
کد خبر: ۵۱۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 20April 2022

امروز همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان هستیمبه گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در جلسه هماهنگی صعود به ارتفاعات بازی دراز که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مراسم بزرگداشت بازی‌دراز، در ابتدا استانی بود اما با ساخت یادمان این منطقه در ارتفاعات و سراسری شدن صعود به این ارتفاعات شاهد کشوری شدن این برنامه شدیم.

 فرماندار قصرشیرین گفت: سالگرد عملیات بازی‌دراز فرصتی برای معرفی استان کرمانشاه و شهرستان مرزی قصرشیرین است زیرا صعود به ارتفاعات بازی دراز یک برند است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی بیانداشت: استان کرمانشاه هشت سال درگیر جنگ بود ولی در معرفی جنگ ضعیف عمل کرده که مراسم صعود سراسری هزاران تن از بسیجیان به این ارتفاعات فرصتی برای استفاده از این مهم جهت معرفی مناطق عملیاتی این منطقه و رشادت های رزمندگان و شهدای شاخص آن است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در ادامه گفت: با توجه به حضور زایرانی از سراسر کشور در این منطقه ما آمادگی لازم را برای اسکان زایرانی که قرار است در قصرشیرین حضور و اسکان یابند داریم و تمهیدات لازم توسط دستگاه های لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان هستیم و باید فضاسازی و آذین بندی لازم را توسط شهرداری و دستگاه های فرهنگی انجام دهیم.

تاتار بر استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی، مدارس و زایرسراها برای اسکان زایران و راهیان نور تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها