بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

سپاه پرچم‌دار حراست از انقلاب و دفاع از نظام است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران عنوان کرد:سپاه پاسداران پیشرو و پرچم‌دار مسئولیت‌ خطیر و سنگین حراست از انقلاب، دفاع از نظام و تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای گرانقدر جبهه اسلام است.
کد خبر: ۵۱۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 22April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای 2 اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

دوم اردیبهشت ماه سالروز فرمان تاریخ‌ساز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این روز فرخنده، نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که موجب تولد نهادی شد که در چهار دهه گذشته، چشم امید مستضعفان جهان برای حراست و پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) به آن دوخته شده است.

سپاه پاسداران در تمام این سال‌ها پیشرو و پرچم‌دار مسئولیت‌ خطیر و سنگین حراست از انقلاب، دفاع از نظام و تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای گرانقدر جبهه اسلام بوده است و کارنامه درخشان آن، همچون نگینی در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد.

ایفای نقش پررنگ و اساسی در دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مقابله گروه‌های تروریستی و تکفیری و تجزیه‌طلب، برقراری امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، مشارکت فعال در سازندگی و بالندگی کشور و دفاع از کیان نظام اسلامی تنها گوشه‌هایی از نقش‌آفرینی‌های موثر و هوشمندانه این نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران به سبزپوشان راه حراست از انقلاب، از مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان مخلص این نهاد ولایی و انقلابی تجلیل و تقدیر نموده و یاد و خاطره هزاران شهید پاسدار را گرامی می‌دارد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار