مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام:

سپاه در کوران بحران‌ها و تحریم‌ها خودسازی کرد

سرهنگ «فولادی» در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد: «سپاه در دل بحران‌ها به‌وجود آمد و در کوران بحران‌ها و تحریم‌ها خودسازی کرد و به قله تکامل معنوی و مادی خود دست یافت، به همین منوال است که دنیا و تحلیلگران نظام بین‌الملل آن را معجزه انقلاب اسلامی می‌دانند».
کد خبر: ۵۱۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ - 22April 2022

سپاه در دل بحرانها خودسازی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه در دل بحران‌ها به‌وجود آمد و در کوران بحران‌ها و تحریم‌ها خودسازی کرد و به قله تکامل معنوی و مادی خود دست یافت، به همین منوال است که دنیا و تحلیلگران نظام بین‌الملل آن را معجزه انقلاب اسلامی می‌دانند.

دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با اوج بحران‌های ناشی از سقوط سلطنت پلید پهلوی و توطئه‌های پیچیده و در هم تنیده نظام شیطانی سلطه، با فرمان تاریخی امام عزیزمان که نشأت‌یافته از الهامات الهی بود تاسیس شد.

این شجره طیبه انقلاب عرق جبینش از مقابله با بحران‌های داخلی و دخالت های بیگانگان پاک نکرده بود که با عمیق‌ترین بحران قرن یعنی جنگی نابرابر، ظالمانه و چند وجهی با محوریت رژیم سفاک بعثی و پشتیبانی عمده قدرت‌های بزرگ و کوچک بین‌المللی مواجه شد تا گام در دفاع و مقاومت گذارد و همراه و همگام با آحاد مردم عزتمند و انقلابی ایران اسلامی و دیگر نیروهای مسلح پرچمدار معجزه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس شود.

امروز هم به لطف پروردگار متعال سپاه بازوان توانمند، سینه ستبر و ساحل آرامش و امنیت ایران اسلامی و مرکز فرماندهی جبهه بین‌المللی مقاومت و پایداری است تا برای همیشه سایه تهدید و جنگ را از سر ملت عزیز و عاشورایی ایران اسلامی دور کند.

اینجانب این روز ارزشمند و جاودانه تاریخی را گرامی داشته و به روان پاک امام راحل، شهدای اسلام و انقلاب و سپاه سلام و درود فرستاده و آرزوی سلامتی پاسداران عزیز و توفیقات روزافزون سپاه اسلام را از درگاه با عظمت الهی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار