امام جمعه ایلام:

طلاب و روحانیون مدافعان سنگر امامت و ولایت هستند

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی به دنبال مهندسی افکار و باورها است، گفت: امروز جهاد تبیین سنگر و سدی محکم در برابر جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۵۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 23April 2022

طلاب و روحانیون مدافعان سنگر امامت و ولایت هستندبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز، در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون استان در قالب سلسله نشست‌های گفتمانی چراغ راه با تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، اظهار داشت: طلاب و روحانیون مدافعان سنگر امامت و ولایت هستند.
 
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه طلاب و روحانیون نقش مهمی در راستای تحقق جهاد تبیین دارند، بیان کرد: خداوند متعال به ما توفیق داده است که در چنین مقطعی از زمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیریم، این نعمت بزرگی است که در طول تاریخ تشیع برای عالمان دین و مبلغان تشیع چنین فرصتی سابقه ندارد و لازم است که قدر این نعمت بزرگ را دانسته و شکر آن را به جا آوریم.
 
وی در ادامه بیان کرد: از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که در شرایط فعلی،  انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون هیمنه آمریکا را شکسته است، موشک باران عین‌الاسد پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، تنها یک شکست صرف برای آمریکایی ها نبود، بلکه هیمنه ابرقدرتی آمریکا شکسته شد،  این پایگاه  توسط موشک‌های نقطه زن ما موشک باران شد در حالی که  آنها جرات عکس‌العملی را نداشتند و همین امر ابهت ابرقدرتی آمریکا را شکست.
 
امام جمعه ایلام افزود: اوج قدرت نمایی ایران در برابر آمریکا زمانی بود که نفتکش جمهوری اسلامی در اقیانوس‌ها و کیلومترها دورتر از مرزهای کشور، علی‌رغم همه تهدیدات، آزاد شد و آنها نتوانستند کاری کنند، بنزین را به ونزوئلا به عنوان حیات خلوت آمریکا صادر کردیم و آنها هیچ عکس العملی نشان ندادند.
 
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار بیان کرد: آمریکایی که در افغانستان سرمایه گذاری کردند و  در جنگ افغانستان بیش از ۷ تریلیون دلار هزینه کردند، از افغانستان فرار کردند و تمام تجهیزات خود را به جای گذاشتند، این ها خروجی مقابله آمریکا با انقلاب اسلامی است که تلاش کردند نظام اسلامی را ساقط کنند که نه تنها موفق نشدند بلکه مجبور شدند مفتضحانه منطقه را ترک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها