امام جمعه روانسر:

علما و روحانیون در تعالی اسلام مجاهدت های فراوانی داشتند

ماموستا مُلا «سید محمدی» گفت: علما و روحانیون در تعالی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت‌های فراوانی داشتند و شهدای روحانی مرتبه بالاتری دارند.
کد خبر: ۵۱۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 30April 2022

علما و روحانیون در تعالی اسلام مجاهدت های فراوانی داشته اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «سید محمد محمدی» امام جمعه شهرستان روانسر امروز با حضور در جمع خانواده‌های شهید روحانی «فایق عبدالهی» در روستای تازه آباد سریاس و شهید «فتح‌الله رحمتی» در روستای مرادآباد این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه حضور پیدا کرد و اظهار داشت: روحانیون در راستای دفاع و صیانت از اسلام و انقلاب تکلیف و رسالت خود را انجام داده‌اند.

ماموستا مُلا «سید محمد محمدی» افزود: علما و روحانیون در تعالی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت های فراوانی داشته اند و شهدای روحانی مرتبه بالاتری دارند.

حجت الاسلام «صادق زارعی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: خانواده معظم شهدا با دفاع از نظام اسلامی دشمنان را در رسیدن به توطئه های شوم خود ناکام گذاشته اند.

حجت الاسام زارعی ماندگاری اسلام و انقلاب را حاصل خون پاک شهدا و صبوری‌های خانواده‌های آنان دانست و افزود: شهدای روحانی برای ترویج دین میراث داران پیامبران و بزرگان دینی هستند.

سرهنگ پاسدار «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز اظهار داشت: نقش سازنده طلاب و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان آشکار است و شهدای روحانی همچون سایر شهدا، فداکاری کردند تا  اسلام و انقلاب استوار بماند.

سرهنگ یاری اضافه کرد: شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با جانفشانی و فداکاری به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

«فایق عبدالهی» در سن ۲۶ سالگی و در ۲۳ مهر ۶۳ بر اثر اصابت گلوله در پاوه به شهادت رسید و شهید «فتح الله رحمتی» نیز در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۶۳ در منطقه شمیران شهرستان ثلاث باباجانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در این دیدار چفیه متبرک و هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز تابلو فرش منقش به تمثال شهیدان به خانواده معظم شهیدان «فایق عبدالهی» و «فتح الله رحمتی» اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار