در مراسم تشییع نادر طالب‌زاده مطرح شد؛

جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود/ رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود

مراسم وداع با پیکر حاج نادر طالب‌زاده پس از قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در مسجد بلال برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس صداوسیما امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده با بیان‌ اینکه طالب‌زاده در مقابل جریان ریزش‌ها قرار داشت، اظهار داشت: نادر طالب‌زاده در مقابل جریان ریزش‌ها مردم را به مسیر ولایت دعوت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه زندگی تمدن غرب و دلزدگی از اردوگاه مومنین هیچ‌گاه بهانه‌هایی برای دلزدگی نادر طالب‌زاده نشد، گفت: طالب‌زاده محبوب دل مومنان و غضبناک برای دشمنان بود.

جبلی حاج نادر طالب‌زاده را مظهر امید به آینده دانست و تصریح کرد: او نشانه‌ی است نورانی برای دعوت به مکتب، مکتب حاج قاسم و شهید آوینی؛ او تربیت شده مکتب امام و انقلاب اسلامی است.

رئیس صداوسیما خاطرنشان کرد: در روز وداع با ماه رمضان مومنین اشک و لبخند بر چشم دارند ما نیز اشک می‌ریزیم و حسرت بر دل داریم؛ حسرت از دست دادن حاج نادر و خوشحالی از پویایی مکتب امام خمینی.

جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود/ رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود

وی گفت: ظهور پدیده‌هایی هچون نادر طالب‌زاده همانند شهید چمران و آوینی بود؛ لذا بیش از حسرت باید مفتخر به چشمه جوشان انقلاب اسلامی باشیم.

جبلی تاکید کرد: امروز باید از مکتب حاج نادر سخن بگوییم؛ همانطور که رفتن حاج قاسم داغ بر دلمان گذاشت، اما خوشحالیم که او میوه درخت تنومند انقلاب اسلامی است.

رحیم‌پور: طالب‌زاده رانت روشنفکری داشت و استفاده نکرد/ او چریک رسانه‌ای بود

در ادامه، حسن رحیم‌پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه نیازمند حزب‌اللهی خلاق و متفکر هستیم، اظهار داشت: طالب‌زاده مصرف کننده ایدئولوژی انقلاب در عرصه فرهنگ و رسانه نبود، او تولید کننده بود.

وی تاکید کرد: طالب‌زاده یک چریک و مجاهد عرصه بین‌المللی بود که در جهت جهانی شدن پیام انقلاب در پوست خودش نگنجید؛ در زمانی که کسانی می‌خواستند انقلاب را به یک جنبش محلی تبدیل کنند.

جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود/ رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود

این استاد تصریح کرد: طالب‌زاده تئوریسین و نظریه‌پرداز رسانه بود و باید ایشان را از قهرمانان انقلاب اسلامی دانست که به کسی کاری نداشت.

رحیم‌پور عنوان کرد: طالب‌زاده رانت روشنفکری داشت، ولی استفاده نکرد؛ او یک چریک رسانه‌ای بود که تا آخر مجاهد ماند گرچه نامهربانی هم دید.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها