فرماندار سرپل ذهاب خبر داد؛

آمادگی سرپل ذهاب برای برگزاری مراسم با‌شکوه عملیات بازی‌دراز

«فرزادی‌پور» از آمادگی ادارات و سازمان‌های سطح شهرستان سرپل ذهاب برای هر چه باشکوه‌تر برگزاری مراسمات عملیات غرور آفرین بازی‌دراز خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 05May 2022

آمادگی سرپل ذهاب برای برگزاری مراسم با شکوه عملیات بازی دراز«نور‌الدین فرزادی‌پور» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت این عملیات در  شهرستان خبر داد و اظهار داشت: امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی کشور توفیق برگزاری مراسم سالروز عملیات غرور آفرین بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب و میزبانی از کاروان‌های راهیان نور فراهم شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: مسئولان شهرستان از دوم فروردین ماه امسال با تشکیل کمیته‌های شش‌گانه مقدمات برگزاری با شکوه مراسم این گرامیداشت را فراهم و امروز نیز تمامی ادارات و سازمان‌های سطح شهرستان آماده برگزاری این مراسم معنوی هستند.

این مسئول تصریح کرد: اسکان زائران و میهمانان از مهمترین مقدمات این مراسم بوده که برای اسکان زائرین این عملیات ۲۲ باب مدرسه، ۲۳ باب مسجد و ۸ سالن ورزشی اماده و تجهیز شده است.

وی افزود: با توجه به کثریت شرکت کنندگان از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای اسکان میهمانان استفاده کرده  و از این طریق بابت کمبود‌های احتمالی از میهمانان پوزش می‌طلبیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به تمهید مقدمات لازم مراسم بیان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این ایام در کنار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوده و از تمام توان خود برای تمهید مقدمات لازم برگزاری مراسم استفاده کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مراسم سالروز عملیات غروز آفرین بازی‌دراز در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ‌در شهرستان سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار