با حضور جمع کثیری از کاروان‌های راهیان نور؛

مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب برگزار شد

همزمان با گرامی‌داشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، صعود بیش از ۳۰ هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز با رمز مقدس یا زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 06May 2022

مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، همزمان با گرامی‌داشت عملیات بازی دراز با صعود سراسری ۳۰ هزار نفری مردم به ارتفاعات بازی دراز  آغاز و کاروان‌های راهیان نور در هوایی بهاری به ارتفاعات بازی دراز در حال صعود هستند تا خاطرات رزمندگان را در این عملیات مرور کنند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، استقرار گروه‌های پزشکی، امدادی و امنیتی، فضاسازی محیطی مسیر صعود سراسری به یادمان‌های بازی دراز، پرواز بالگرد‌ها و گلباران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت این روز مهم است.

مراسم افتتاحییه راهیان نور غرب و شمالغرب در جوار یادمان شهیدان گمنام ارتفاعات بازی دراز با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و مداحی حاج «صادق آهنگران» برگزار شد.

عملیات ظفرمند بازی دراز در اردیبهشت ۱۳۶۰ از سوی رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه که در راس آنان خلبان شهید شیرودی حضور داشت، انجام شد و در هشت روز عملیات دلاورانه، ارتفاعات بازی دراز از چنگال متجاوزان رژیم بعثی خارج و دشمن با تحمل هزاران کشته و صد‌ها اسیر و انهدام تانک‌ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب نشینی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار