استاندار کرمانشاه:

جهادگری، ولایتمداری و خدامحوری امروز لازمه جامعه است

«امیری مقدم» گفت: ما باید رفتار شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم و بدانیم جهادگری، ولایی بودن و خدا محور بودن، امروز لازمه جامعه است.
کد خبر: ۵۲۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 06May 2022

جهادگری، ولایی بودن و خدا محور بودن، امروز لازمه جامعه است.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه امروز (جمعه) در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز به همراه کاروان راهیان نور در سخنانی اظهار داشت: درود بر روح همه شهدایی می فرستیم که از خودشان گذشتند تا ما آسایش داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت:یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی دراز، جهاد تبیین است که پس از ۴۰ سال یاد شهدایی که در مناطق غرب کشورمان به شهادت نایل آمدند، گرامی داشته می شود.

 وی بیان داشت: این مراسم یادآوری و تشکر از شهدایی است که در مناطق غرب کشور رفتند و از خود گذشتند و برای صیانت و اقتدار کشور لازم است.

امیری مقدم گفت: از تمامی مردان، زنان و کسانی که در این مسیر با عشق آمدند و در این مراسم حضور پیدا کردند و در این مسیر حرکت کردند قدردانی می کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: ما باید رفتار شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم و بدانیم جهادگری، ولایی بودن و خدا محور بودن، امروز لازمه جامعه است.

 امیری مقدم ادامه داد: باید در مقابل دشمنان بایستیم و باید جهادی حرکت کنیم، خون شهدا تکلیفی بر گردن ماست تا بتوانیم گوشه ای از حق آنها را ادا کنیم.

حضور حماسی مردم عشق به شهدا را نشان داد

«شهریار حیدری» نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این صعود سراسری با گرامیداشت یاد شهدای استان کرمانشاه و کسانی که در نقطه مقدس بازی دراز به شهادت نایل آمدند، گفت: مردم با حضور حماسی و تاریخی خود عشق به شهدا را نشان دادند و این مصداق بارز جهاد تبیین است.

حیدری افزود: وقتی قله استراتژیک بازی دراز توسط رزمندگان و شهدای سلحشور ما از دست دشمن آزاد شد عراق از محور قصرشیرین عقب نشینی کرد و امروز مردم با افتخار یاد این حماسه آفرینی ها را گرامی می دارند.

وی بیان داشت: سالروز باشکوه عملیات غرور آفرین بازی دراز باید هرساله گرامی داشته شود و از حضور همه مردم در این مراسم فدردانی می کنم و از تمامی کسانی که در راستای برگزاری آن تلاش کردند نیز سپاسگزارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها