امام جمعه سرپل ذهاب:

از ظرفیت راهیان نور می‌توان در راه حفظ ارزش‌های اسلامی استفاده کرد

حجت‌الاسلام «فاطمی‌نسب» گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی بسیار عظیم است که ظرفیت‌های مهم و بزرگی دارد و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از این ظرفیت بزرگ در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ترویج فرهنگ جبهه و شهادت بیشترین استفاده را کرد.
کد خبر: ۵۲۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ - 06May 2022

از ظرفیت راهیان نور می توان در راه حفظ ارزش های اسلامی اسفاده کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی بسیار عظیم است که ظرفیت‌های مهم و بزرگی دارد و با برنامه ریزی مناسب می‌توان از این ظرفیت بزرگ در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ترویج فرهنگ جبهه و شهادت بیشترین استفاده را کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اردو‌های راهیان نور را یک حرکت بابرکت دانسته و آنرا ابتکاری بسیار مهم، بزرگ و یک فناوری برای استفاده از ثروت و معدن دفاع مقدس عنوان می‌کنند.

ایشان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز اذعان داشت: امسال بعد از دوسال وقفه که به دلیل شیوع کرونا اتفاق افتاد سرپل‌ذهاب میزبان جمع کثیری از راهیان نور، یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های شهداء بود که خداوند را بخاطر کسب این توفیق میزبانی از رهروان شهدا شاکر و سپاسگزاریم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب درادامه به عملکرد دولت اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در ارزیابی کارنامه ۸ماهه خود عملکرد مثبتی داشته است.

وی افزود: واردات واکسن و مهار و مدیریت بیماری کرونا، پرداخت بدون تاخیر حقوق و مزایا، سرعت دادن به دیپلماسی منطقه‌ای و بین المللی و تجارت با همسایگان، افزایش صادرات نفت به حدود یک و نیم میلیون بشکه، ارتقاء صد میلیارد دلاری تجارت خارجی، پرداخت بدهی‌های به میراث مانده، عدم استقراض از بانک مرکزی و برنامه ریزی برای اصلاح بودجه و نظام بانکی از اقدامات مثبت دولت بوده است.

فاطمی نسب تصریح کرد: انتظار مردم از دولت انقلابی و مردمی بسیار بیشتر است مردم انتظار دارند که مشکلات معیشتی به سرعت و جدیت حل شوند.

وی اذعان داشت: مردم انتظار دارند که دولت و رئیس جمهور برای توقف گرانی‌های بی منطق و لجام گسیخته و سودجویی دلالان فاسد و دست‌های اخلال گر پشت پرده و نفوذی‌های مفسد اقتصادی وارد عمل شود و بااخلالگران اقتصادی برخورد نمایند.

فاطمی نسب درادامه به ۸شوال سالروز تخریب قبور ائمه اطهار توسط وهابیت اشاره کرد و گفت: تخریب قبور ائمه در قبرستان بقیع به دست وهابیت یک اقدام خباث آلود بود که از تلخ‌ترین وقایع در تاریخ اسلام می‌باشد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه اول نیز بابیان اینکه ضایل شدن اعمال نیک یکی از مهمترین مشکلات و موانعی به ثمر رسیدن و ذخیره شدن اعمال در آخرت است گفت: کفر، تکذیب آیات خداوند و روز رستاخیز، ترک نماز بدون دلیل، عمل کردن با شک و تردید به اصول دین و کافر شدن به ولایت امیرالمومنین (ع) از اعمال است که باعث ازبین رفتن اعمال نیک انسان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار