امام جمعه موقت مشهد:

وهابیت محصول انحراف از خط ولایت است

حجت‌الاسلام‌ «فرزانه» گفت: انحرافات فکری و عقیدتی موجود در برخی جریانات همچون داعش و وهابیت به‌خاطر جدا شدن از جریان ولایت است.
کد خبر: ۵۲۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ - 06May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدباقر فرزانه» امام جمعه موقت مشهد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اگر مردم نبودند نه انقلاب اسلامی پیروز می‌شد و نه تاکنون استمرار پیدا کرده بود. ما قدرت برتری از ملت برای دفاع از دین نداریم.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های مسئول در نظام اسلامی این است که جایگاه و نقش مردم را فراموش نکند از طرف دیگر، مسئولی مردمی است که مسلط به نفس خودش است.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: مسئول مردمی باید خودساخته باشد و احساس مسئولیت داشته باشد و اگر جز این باشد مسئولیت برای او آخور دنیا می‌شود، برعکس، داشتن احساس مسئولیت، برای مسئول اشتیاق به خدمت و دغدغه مردم ایجاد می‌کند.

فرزانه گفت: در کشور ما کسانی هستند که از حداقل تغذیه، بهداشت و مسکن برخوردار نیستند. مسئولان و مدیران ما در برابر این افراد باید احساس مسئولیت کنند در غیر اینصورت مسئول بدون داشتن احساس مسئولیت عاقبتی جز جهنم ندارد.

امام جمعه موقت مشهد اشرافی‌گری، نفاق، فرصت‌طلبی و انحراف فکری را معلول فاصله گرفتن از اهل‌بیت و ولایت دانست و تصریح کرد: انحرافات فکری و عقیدتی موجود در برخی جریانات همچون داعش و وهابیت به‌خاطر جدا شدن از جریان ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار