سخنگوی «انصارالله»:

سازمان ملل در قبال تحولات یمن موضع بی‌طرفانه داشته باشد

سخنگوی جنبش «انصارالله» یمن در سخنانی گفت: سازمان ملل متحد باید در قبال تحولات یمن موضع بی‌طرفانه داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 07May 2022

سازمان ملل در قبال تحولات یمن موضع بی طرفانه داشته باشدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «انصارالله» یمن تبلیغات عربستان سعودی در خصوص نقش این کشور در تحولات یمن را سیاه، کثیف و گمراه کننده توصیف کرد.

سخنگوی جنبش انصارالله در این خصوص اظهار داشت: انتظار ما از سازمان ملل متحد به ویژه فرستاده آن در امور یمن این است که از تبلیغات گمراه کننده سعودی‌ها حمایت نکرده و با این تبلیغات همراهی نکنند.

محمد عبدالسلام در ادامه اظهاراتش در این زمینه یادآور شد: عربستان سعودی از طریق تبلیغات سیاه و نابجا به دنبال وارونه جلوه دادن حقایقی است که در عرصه عمل به وقوع می‌پیوندند. سازمان ملل متحد باید در قبال تحولات یمن موضع بی طرفانه داشته باشد.

سخنگوی انصارالله پیشتر گفته بود: حملات سعودی‌ها به یمن نشان از آن دارد که متجاوزان بر نقض آتش بس اصرار دارند. عدم بازگشایی فرودگاه صنعاء و نیز ممانعت از ورود کشتی‌های حامل سوخت و مواد غذایی به الحدیده از مصادیق بارز نقض آتش بس توسط سعودی‌ها هستند.

علی‌رغم اعلام آتش بس در یمن از حدود یک ماه پیش، سعودی‌ها همچنان به نقض آن ادامه می‌دهند؛ اقدامی که پاسخ دردناک مقاومت یمن به حملات متجاوزان را به مسأله‌ای قریب‌الوقوع تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار