رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

بسیج نظارت و بازرسی در بازار را بصورت گسترده انجام می‌دهد

حسن‌پور گفت: اتحادیه ها، بازاریان و بخش خصوصی باید وظیفه قانونی نظارت و بازرسی را انجام دهند، بسیج هم مثل همیشه در کنار دولت، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف این وظیفه را بصورت گسترده انجام خواهد داد.
کد خبر: ۵۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ - 10May 2022

بسیج نظارت و بازرسی در بازار را بصورت گسترده انجام می‌دهدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با توجه به اجرای طرح ساماندهی یارانه‌ها توسط دولت که با مصوبه مجلس انجام شد و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همراهی آحاد مردم در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت، اظهار داشت: سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی و همه‌ رده‌های مربوطه در سراسر کشور همانطور که در شش ماه گذشته در کمک به دولت بر بحث بازرسی و نظارت‌ها فعال بودند، موثرتر از گذشته این اقدامات را با محوریت سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت دنبال خواهند کرد.

وی افزود: از طرفی با اتحادیه‌های صنفی، اتاق‌های اصناف و بازرگانی سراسر کشور جلسات متعددی برگزار شد و آمادگی کامل جهت اجرای این طرح اقتصادی بسیار مهم وجود دارد؛ لذا امید است با اجرای صحیح این طرح ریشه فساد و رانت را که سال‌های سال است گرفتار آن هستیم، قطع شود.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: اتحادیه ها، بازاریان و بخش خصوصی باید وظیفه قانونی نظارت و بازرسی را انجام دهند، بسیج هم مثل همیشه در کنار دولت، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف این وظیفه را بصورت گسترده انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: از همه اصناف و بازاریان می خواهم که با رعایت انصاف که از اکثریت آن‌ها سراغ داریم به مردم آرامش خاطر داده تا به توفیق الهی از این وضعیت موفق بیرون بیاییم و بتوانیم با هماهنگی و همدلی ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده و مردم این مسیر را دنبال کنیم؛ از طرفی مردم هم خاطرشان جمع باشد که کالا‌های اساسی به وفور وجود دارد و هیچ نگرانی در خصوص کمبود کالا‌ها وجود ندارد.

حسن‌پور در پایان بیان کرد: امیدواریم این اقدام بسیار موثر دولت مقدمه‌ای برای رونق اقتصادی و همچنین رونق در کسب و کار‌ها شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار