مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار:

تفکر جهادی پشتیبان انقلاب اسلامی است

سرهنگ «زنگنه» گفت: تفکر جهادی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشتیبان نظام و انقلاب بوده و در ادامه نیز خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ - 11May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حمید زنگنه» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتخوار امروز در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی این شهرستان که در حسینیه ثارالله (ع) برگزار شد، اظهار داشت: رسالت بسیج سازندگی خدمت و بر اساس اخلاص پایه‌گذاری گذاشته شده که امروز باعث عظمت و ماندگاری اقدامات جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف شده است، امروز عزت بسیج سازندگی فرهنگ ایثار است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که روحیه جهادی فراگیر شود، بیان داشت: تفکر جهادی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشتیبان نظام و انقلاب بوده و در ادامه نیز خواهد بود. بافراگیری ویروس منحوس کرونا یک ظرفیت شکوفا شد، که آن هم ظرفیت خیرین بود.

زنگنه در ادامه تصریح کرد: امروز مهمترین عنصر خدمت، فعالیت در حوزه جنگ نرم است، که بهترین عرصه کمک به مردم است، کمک به مردم و خدمت به محرومان سعادت دنیا و آخرت را به‌همراه دارد.

این مسئول با بیان اینکه امروز پایه و فرهنگ جهاد اخلاص و معنویت است، ابراز داشت: در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود، که فردی در اوج جوانی برای خدمت به خلق الله و کمک به محرومان اینگونه با اخلاص تلاش کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه یادآور شد: ۶۲ گروه جهادی خواهر و برادر در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان فعال هستند، که در این گروه‌ها از پیشکسوت ۸۵ ساله تا نوجوان ۱۳ ساله حضور و فعالیت جهادی دارند.

در پایان این مراسم ۱۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد 400 هزار تومان با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی رشتخوار بین محرومان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار