استاندار ایلام:

وعده‌های دولت در حال محقق شدن است

«بهرام‌نیا» گفت: آنچه جزو وعده‌های دولت بوده، یک به یک در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۵۲۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ - 12May 2022

وعده‌های دولت در حال محقق شدن استبه‌ گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» امروز (پنجشنبه) در آیین کلنگ زنی و طرح بهسازی چهار خطه کردن میسر مهران به دهلران اظهار داشت: دولت در شرایطی کار را آغاز کرد که خزانه خالی بود و از طرفی هم دولت به بانک مرکزی بدهکار بود که با وجود همه مشکلات با تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم رفع شد و کار عمرانی بطور شبانه روزی در کشور آغاز شد.

وی عنوان کرد: دولت با تار و پود خود برای معشیت و رفاه مردم تلاش می کند.

بهرام‌نیا با ذکر اینکه شهرستان دهلران به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: گوشه گوشه استان کار عمرانی است که این اقدامات در سایه همدلی و هم صدایی است.

استاندار ایلام بیان کرد: شش ماه است که در استان حضور پیدا کردم و در این مقطع همواره امام جمعه دهلران مشکلات راه این شهرستان را پیگیری می کردند. راه ترانزیت حرم تا حرم را کار بسیار بزرگی است که به لطف خدا و با حمایت دولت در حال انجام است.

وی گفت: امروز فرصت بسیار خوبی بود که در جمع مردم دهلران قرار بگیرم و جویای مشکلات و مسایل آنان در تمامی بعدهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی آنان باشیم.

بهرام‌نیا از همه مدیران، معاونان استاندار، امام جمعه دهلران، نماینده مردم ایلام در مجلس، جانشین فرمانده سپاه استان، اعضای شورای تامین استان و فرماندار دهلران که در این آیین حضور دارند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار