امام جمعه اسکو:

فرهنگ ایثار و شهادت باید همیشه زنده بماند

حجت‌الاسلام «حافظ نیا» گفت: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشور به خاطر ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۲۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ - 21May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ نیا» امام جمعه اسکو و «حسین فیروزی» فرماندار این شهرستان امروز با حضور در روستای کندوان، با خانواده شهیدان «عباس انوری» و «قربانعلی اختری کندجانی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه اسکو در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مدیون تمام شهدایی است که جان شیرین خود را در راه حفظ تمامیت ارضی مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.

وی افزود: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشور به خاطر ایثار و شهادت است و وظیفه همه ما این است که به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانفشانی‌های عزیزانشان راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت گام برداریم.

فرماندار شهرستان اسکو نیز گفت: ما خادمین شهدا هستیم و قطعا باید یاد این ایثارگران والامقام را گرامی بداریم و در مسیر حرکت آن‌ها گام برداریم. منش و مکتب این شهیدان عزیز می‌بایست الگوی زندگی همه ما قرار گیرد.

«عباس انوری» متولد ۱۳۴۳ است که در سال ۱۳۶۳ حین انجام وظیفه به عنوان سرباز ژاندارمری در سردشت به شهادت رسید. شهید «قربانعلی اختری» نیز متولد ۱۳۴۲ است که در سال ۱۳۶۳ در کسوت سرباز وظیفه ارتش، در محور خرمشهر اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار