سرلشکر جعفری:

سپاه تحرکات تهدیدآمیز را با تیزبینی رصد و دنبال می‌کند/ نتیجه حوادث منطقه قطعا به نفع رژیم صهیونیستی نیست

فرمانده کل سپاه گفت: تحرکات تهدیدآمیز را با چشمان تیزبین خود رصد و دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲ - 25August 2013

سپاه تحرکات تهدیدآمیز را با تیزبینی رصد و دنبال می‌کند/ نتیجه حوادث منطقه قطعا به نفع رژیم صهیونیستی نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز و در جمع رزمندگان ستاد نیروی دریایی سپاه گفت: روند تحولات منطقهای و جهانی ضرورت هوشمندی و ارتقای سطح آمادگی دفاعی را دو صد چندان کرده است.


سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری خاطر نشان کرد: در حوادث خونین منطقه نقش رژیم صهیونیستی روز به روز نمایانتر میشود ولی نتیجه نهایی این حوادث قطعا به نفع این رژیم نخواهد بود.


وی افزود: تحولات منطقه در هیبت تهدید خود را نمایان کرده است و در برابر آن آگاهی، هوشمندی و هوشیاری لازم است.


سردار جعفری گفت: سپاه به عنوان مجموعهای که بخش قابل توجهی از رسالت دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد، قطعا تحرکات تهدید آمیز را با چشمان تیزبینتری رصد و دنبال خواهد کرد.


فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رفتار ما تابعی از مواضع و اقدامات دشمن است و تا کنون معترض هیچ کشوری نشدهایم اما اگر تحرکات دشمن مستقیم یا غیر مستقیم حالت تهدید به خود بگیرد دفاع را حق مسلم خود میدانیم.


وی در ادامه اظهار داشت: این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی جرات ورود به جنگ دیگری در جبهه نظامی با ما ندارند، دلیلش آمادگی و ارتقای توانمندیهای ما برای مقابله با این نوع تهدیدات بوده است.


سرلشکر جعفری افزود: ما به وضوح نشانههایی را میبینیم که دشمن پس از چند دهه که از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی می گذرد هنوز به این درک نرسیده است که با ملت ایران با زبان زور و تهدید نمی توان سخن گفت.
فرمانده کل سپاه با اشاره به دسیسههای پیچیده دشمن برای ترسیم چهرهای نامناسب از اسلام، گفت: اسلام علیرغم تلاش دشمنان درحال گسترش است و به لطف خدا خواستهای مورد نظر دشمن علیه اسلام به بار نخواهد نشست.


وی افزود: ما در مسیر اسلامی شدن به پیش میرویم و انقلاب اسلامی بر بستر نظام اسلامی به حرکت خود ادامه می دهد الگو شدن این انقلاب و استقرار عدالت و ایجاد مردم سالاری دینی نتیجه قطعی ایستادگیها خواهد بود.


سرلشکر جعفری خطاب به رزمندگان نیروی دریایی سپاه گفت: شما در هر عرصه ای که برای ارتقای آمادگی دفاعی و مقابله با تهدیدات دشمن تلاش میکنید، اجر و پاداش دوران جهاد را دارید.


وی خاطر نشان کرد: به روز نگه داشتن میزان توانمندی و آمادگی، چشم طمع دشمنان را نسبت به این انقلاب، آرمان شهدا و مسیری که در پیش گرفتهایم کور خواهد کرد.


فرمانده کل سپاه با اشاره به عرصههای ماموریت سپاه و نیز تنوع تهدیدات فرا روی انقلاب اسلامی ملت تاکید کرد: وظیفه پاسداری منحصر به حوزه تهدیدات نظامی نیست چرا که خطراتی که انقلاب را تهدید میکند در تهدیدات نظامی خلاصه نمیشود.


وی افزود: پاسداران در هر جایگاهی که قرار دارند، علاوه بر انجام وظایف تخصصی و سازمانی، وظایف و تکالیفی عمومی نیز در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر عهده دارند.


سردار جعفری گفت: ظرفیت عظیم سپاه، راه رشد، توسعه و تعالی خود را به خوبی پیدا کرده است و این ظرفیت در خدمت آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران خواهد ماند.


وی افزود: افتخار سپاه این است که از بدو شکل گیری تاکنون همه ظرفیت و توان خود را در اختیار رشد و پیشرفت انقلاب و حراست و صیانت از آن قرار داده است.


سرلشکر جعفری اظهار داشت: سپاه به عنوان مولود انقلاب و یکی از مهمترین دستاوردهای آن، در پرتو حضور فعال و مجاهدت شایستهترین فرزندان این ملت، به سدی محکم و آهنین در برابر دسیسههای رنگارنگ دشمنان و بدخواهان تبدیل شده است .


فرمانده کل سپاه افزود: ظرفیتی که در سپاه با این همت و تلاش، در ابعاد گوناگون فراهم آورده است: در هر شرایطی که اقتضا کند، در خط مقدم پیشرفت و دفاع از نظام، انقلاب و آرمانهای آن قرار داشته و این روندی است که سپاه با ایثار و مجاهدت و شهادت بهترین اعضای خود، در صحنه عمل نشان داده است.


فرمانده کل سپاه با اشاره به عناصر قدرت و اقتدار به مولفه ایمان و معنویت اشاره کرد و گفت: بندگی خدا و معنویت هدفی است که شرط لازم برای پاسداری است و برای ما به عنوان یک اصل مورد توجه بوده و خواهد بود.


وی تصریح کرد: ما رسالت پاسداری از انقلاب را یاری دین خدا میدانیم و تا پای جان بر این مسیر ایستادهایم و آن را با هیچ چیز دنیایی معامله نخواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار