امام جمعه ایلام:

مردم ایلام در اهدای خون همواره پیشقدم بودند

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: مردم استان ایلام همواره در اهدای خون پیشقدم بودند اما باید زمینه‌ها و شرایط لازم نیز فراهم شود.
کد خبر: ۵۲۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 28May 2022

مردم ایلام در اهدای خون همواره پای کار بوده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، امروز در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان ایلام، اظهار داشت: فعالیت در انتقال خون با توجه به ویژگی هایی که دارد، دارای حساسیت‌های خاص خود است و جان خیلی از افراد در گروی اهدای خون و رساندن به موقع خون برای بیماران نیازمند است.

وی با بیان اینکه انتقال خون نقش مهمی در راستای نجات جان انسان ها دارد گفت: این آمادگی را باید انتقال خون داشته باشد که در شرایط بحرانی و نیاز بیماران به خون و فراورده های خونی، بتواند نیاز بیماران نیازمند را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه انتقال خون ایلام در برخی از مقاطع و شرایط بحرانی کمک و یار سایر استان ها در راستای تامین خون و فراورده های خونی بوده است، ابراز کرد: یکی از کارهایی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در راستای خونگیری و فراهم کردن فراورده های خونی بیش از گذشته فعال شده و انتظار می رود تحولی جدی در این حوزه آغاز شود.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه در برخی از مناسبت ها کارهای تبلیغاتی برای اهدای خون انجام می شود که یک کار خداپسندانه است که باید در این حوزه بیشتر کار انجام شود، بیان کرد: لازم است که توجه ویژه ای به ایجاد پایگاه های سیار اهدای خون در استان انجام شود و مردم نیز با کار فرهنگی به این امر خداپسندانه تشویق و ترغیب شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار