حضور خادمین حضرت معصومه(س) در محل حادثه متروپل آبادان

خادمین حرم حضرت معصومه (س) در محل حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان حضور یافتند و به گروه های امدادگر و آواربردار قوت قلب دادند.
کد خبر: ۵۲۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ - 02June 2022

حضور خادمین حضرت معصومه در محل حادثه متروپل آبادانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، خادمین حرم حضرت معصومه (س) شامگاه دیروز (چهارشنبه) در محل حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان حضور یافتند.

سه نفر از خادمین حرم حضرت معصومه (س) با حضور در محل حادثه متروپل و با همراه داشتن پرچم مبارک حضرت معصومه(س) به گروه های امدادگر و آواربردار قوت قلب دادند.

حجت الاسلام «حیدر ماهان» یکی از سفیران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در این بازدید به جمع خبرنگاران آمد و اظهار داشت: این حادثه برای همه ملت ایران ناگوار و دردناک است و به مردم خونگرم آبادان جانباختن تعدادی از شهروندان این شهر را تسلیت می گوییم.

 وی افزود: هدف از حضور در محل حادثه، دادن قوت قلب به گروه های جستجوگر و آوار بردار است تا با توان بیشتری عملیات خود را دنبال کنند.

ماهان گفت: همچنین برای تسکین درد بازماندگان این حادثه تصمیم به حضور در محل حادثه گرفتیم تا بلکه مقداری از غم آنها کاهش یابد.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان روز دوشنبه دوم خرداد ماه ریزش کرد. با گذشت ۱۰ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد و تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار