مدیرکل بنیاد شهید ایلام:

چهاردهم خرداد، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز محبوب و مقتدای خویش است

«اسدی» گفت: چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب و مقتدای خویش است. آن پیر فرزانه‌ای که از تبار صالحان بود و آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت.
کد خبر: ۵۲۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 04June 2022

چهاردهم خردادماه، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز محبوب و مقتدای خویش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام؛ «جمال اسدی» مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب و مقتدای خویش است.

آن پیر فرزانه ای که از تبار صالحان بود و آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت تا با تکیه بر سلاح ایمان، بر بلندای تاریخ سرود فتح سر داده و پرچم استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را بر تارک این سرزمین به اهتزاز درآورند.

امام خمینی (ره) تنها رهبری سیاسی نبود؛ بلکه مرجعی عالیقدر و نماد رهبری مردمی بود که با مردم زیست و فریاد دادخواهی ستمدیدگان را می شنید و بی هیچ خواسته و ادعا برای احقاق حقوق مردم و مجد اسلام محمدی(ص) می کوشید تا در نهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار گذارد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بعد از گذشت سالها از رحلت جانگداز آن امام عزیز، با رهبری داهیانه خلف صالحش، رهبر معظم انقلاب، دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری نموده و با صلابت و اقتدار در مسیر عزت و تعالی پیش می‌رود.

اینجانب فرارسیدن سی و سومین سالگرد بزرگداشت ارتحال جانگداز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که برگ زرینی از تاریخ مقاومت و ایثار بزرگ مردمان این مرز و بوم است را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه جامعه معزز ایثارگری استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیمان می‌بندیم که از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید معزز و رشادت ایثارگران معظم و فداکاری خانواده‌های گرانقدر آنان است، حراست و پاسداری نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار