رضایی اظهار کرد

هفته دفاع مقدس هفته تجلیل از ایثارگری ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: در هفته دفاع مقدس که یادآور سالهای حماسه و ایثار فرزندان رشید این آب و خاک است به خود آئیم و با شهدا، امام عظیم الشان ، ایثارگران و کسانی که این حماسه تاریخی را خلق کرده تجلیل نمائیم.
کد خبر: ۵۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ - 14September 2015

هفته دفاع مقدس هفته تجلیل از ایثارگری ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تاریخ افتخار ملت ایران است افزود: دفاع مقدس نقطه افتخار ملت ایران اسلامی بشمار می رود چراکه اگر بخواهیم در تاریخ جایی را نشان دهیم که افتخار آفریدیم آن نقطه، دفاع مقدس است.

وی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعتماد به نفس، شکوفایی استعدادها، خلاقیت، رشد باورهای دینی ، خود باوری ، اسلام خواهی، وطن پرستی، عزت ، استقلال، آزادی از دستاوردهای بزرگ دوران هشت سال دفاع مقدس بوده که مرهون رشادت و مجاهدت شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

رضایی با اشاره به اینکه حقایق دوران دفاع مقدس برای  نسل جدید بویژه جوانان بازخوانی شود اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس که یادآور سالهای حماسه و ایثار فرزندان رشید این آب و خاک است به خود آئیم و با شهدا، امام عظیم الشان ، ایثارگران و کسانی که این حماسه تاریخی را خلق کرده تجلیل نمائیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران رسالت نسل آینده را در قبال جانفشانی شهدا بسیار سنگین دانست و افزود:همه ما مدیون خون شهدا هستیم و هرچه داریم در سایه عزت و عظمت ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران است.

رضایی با اشاره به اینکه یاد شهدا زینت بخش دلهاست گفت: تجلیل و گرامی داشت یاد و نام شهدا آرام بخش قلب هاست .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد:همه ما باید جزو مبلغین و مروجین راستین راه شهدا باشیم چرا که شهدا و ایثارگران از جان و تمام هستی خود گذشتند تا نظام اسلامی در این کشور حاکم شود.

وی در پایان بر ضرورت تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس،ولایت مداری ،تکریم از خانواده های گرانقدر شهدا،جانبازان و آزادگان و... تاکید و خاطر نشان کرد که هفته دفاع مقدس با تمام عزت ، عظمت و حقایق نهفته در آن درک کرده و ارج بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار