یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان سامان برگزار می‌شود

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سامان از برگزاری یادواره 27 شهید دانش‌آموز و 5 شهید فرهنگی این شهرستان در روز چهار شنبه 8 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷ - 29October 2013

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان سامان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از استان چهارمحال و بختیاری؛ سروان پاسدار "بهرام مسیبی" گفت: در هفته بسیج دانش آموزی، برنامههای جامع، منسجم و همچنین گستردهای در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانشآموزی شهرستان سامان برگزار میشود که برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی از مهمترین این برنامهها است.

وی افزود: یادواره شهدا گام مهمی در پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی و معرفی الگوهای حماسه و ایثار به نسل جوان است.

مسیبی خاطرنشان ساخت: دانش آموزان همواره در حفظ و دفاع از ارزشهای نظام نقش مهمی داشتهاند و در برهههای حساس با اقدامات درست خود در راستای اقتدار و عزت کشور گام برداشتهاند.

وی در پایان گفت: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان سامان به یاری خداوند متعال روز چهار شنبه هفته جاری از ساعت 8:30 صبح با حضور یادگاران دفاع مقدس و خانوادههای معظم شهدا و همچنین دانش آموزان و فرهنگیان عزیز شهرستان سامان در هنرستان شهید ذبیحی این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شهرستان سامان در طول هشت سال دفاع مقدس 127 شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که تعداد 5 شهید معلم و 27 شهید دانش آموز هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار