رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

حمایت فراجا از نوآوری‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با مأموریت پلیس

سرهنگ «اکبریان آذر» گفت: حمایت از ایده‌های جدید و نوآورانه پلیسی، حمایت از پایان نامه‌های ارشد و دکتری در موضوعات مرتبط با ماموریت پلیس و شناسایی و جذب متقاضیان احتساب خدمت وظیفه عمومی از جمله فعالیت‌های دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی است.
کد خبر: ۵۲۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 16June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «علی اکبریان آذر» رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دفاتر تحقیقات کاربردی در زیر شاخه پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی فراجا، فعالیت خود را در استان‌ها از سال ۱۳۸۷ آغاز و از آن ابتدا به عنوان حلقه واسط فرماندهی انتظامی با مراکز علمی، دانشگاهی، نخبگان، فرهیختگان، دانشجویان و سایر سازمان‌ها و ادارات استانی ایفای نقش کرده است.

وی افزود: عمده هدف‌گذاری دفاتر تحقیقات کاربردی بر پایه توسعه مشارکت اجتماعی و بروز کردن علمی مولفه‌های تاثیر گذار در امنیت عمومی با بهره‌گیری از مسئله‌یابی و فعالیت‌های پژوهشی و دستیابی به تولید و تامین امنیت عمومی در استان است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: تولید دانش بومی مورد نیاز پلیس تراز جمهوری اسلامی، استقرار سامانه علمی و پژوهشی با هدف پاسخگویی به نیازهای حال و آینده در راستای تقویت امنیت عمومی جامعه، توسعه زمینه مشارکت پژوهشی و درون و برون سازمانی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه و زمینه‌سازی و استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان علمی و دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان و صاحب نظران استانی و... از دیگر اهداف این دفتر است.

«اکبریان آذر» افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند ما به سوء استفاده از دانش مانند آنچه غرب کرد، توصیه نمی‌کنیم، اما موکدا بر نیاز کشور به جوشاندن چشمه دانش در میان خود اصرار می‌ورزیم. بحمدالله استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جهان بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: با قدرشناسی ستودنی شهروندان ، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ مسئولان و از همه مهم‌تر اصحاب رسانه، فرماندهی انتظامی توانسته کارنامه مورد قبولی را از خود به جامعه تقدیم کند.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: جذب مقالات علمی و پژوهشی، شناساسایی نخبگان، جذب و حمایت از آن‌ها با ارائه طرح‌های صنعتی و غیر صنعتی مرتبط با مأموریت‌های انتظامی استان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس»، شناسایی و حمایت از نخبگان علمی کشور عمده تعاملات برون سازمانی دفتر تحقیقات کاربردی هستند.

وی افزود: همچنین حمایت از ایده‌های جدید و نوآورانه پلیسی، حمایت از پایان نامه‌های ارشد و دکتری در موضوعات مرتبط با ماموریت پلیس و شناسایی و جذب متقاضیان احتساب خدمت وظیفه عمومی از دیگر فعالیت‌های این دفتر است.

«اکبریان آذر» گفت: شهروندان می‌توانند به عنوان چشم‌های بیدار جامعه، ایده‌های خود را در راستا با ماموریت‌های پلیس در هر حوزه شناسایی و به این دفتر ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار