فرمانده فراجا در مراسم افتتاح نمایشگاه ایپاس:

پلیس ستون‌ اصلی برقراری امنیت در کشور است/ در سایه امنیت می‌توانیم در حوزه‌های مختلف رشد کنیم

سردار اشتری، نیروی انسانی را از مولفه‌های مهم رشد پلیس و ارتقا امنیت دانست و گفت: در سایه امنیت است که ما می‌توانیم در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رشد داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 17October 2022

پلیس ستون‌ اصلی برقراری امنیت در کشور است/ در سایه امنیت می‌توانیم در حوزه‌های مختلف رشد کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از دوسال وقفه به دلیل کرونا امسال شاهد برپایی نمایشگاه ایپاس در تهران هستیم، اظهار داشت: نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی امسال رشد خوبی داشته است.

سردار اشتری گفت: پلیس ایران نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف رشد و ارتقاء قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مسیر رشد بوده است، افزود: اگر به گذشته نگاه کنیم این رشد را ملاحظه خواهیم کرد.

سردار اشتری گفت: امروز با توجه به پیچیدگی‌ها پلیس با توجه به ماموریت‌هایی که دارد باید چندگام جلوتر از مجرمین باشد.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: امروز امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی دولت و نظام‌ها در دنیا است و هر دولتی که بخواهد اهداف خود را دنبال کند باید امنیت داشته باشد.

وی اضافه کرد: در سایه امنیت است که ما می‌توانیم در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رشد داشته باشیم.

سردار اشتری پلیس را یکی از ستون‌های اصلی برقراری امنیت در کشور دانست، و با بیان اینکه، امروز به واسطه تلاش پلیس، نیرو‌های مسلح، همکاری مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای امنیت هستیم و باید روز به روز آن را ارتقا دهیم، گفت: فرماندهی انتظامی کل کشور نقش اصلی در استقرار امنیت در کشور را دارد.

وی افزود: برای استقرار امنیت مولفه‌هایی وجود دارد که یکی از آن‌ها تجهیزات و دسترسی به فناوری‌های روز است؛ اگر نتوانیم در این حوزه رشد و تعالی داشته باشیم در ماموریت‌ها دچار مشکل خواهیم شد.

فرمانده فراجا، نیروی انسانی را از مولفه‌های مهم رشد پلیس و ارتقا امنیت دانست و گفت: امروز افسرانی حرفه‌ای، مردمی و ولایی در سرزمینمان داریم؛ همکارانم در ایران دارای انگیزه‌های بالایی هستند و از نظر حرفه‌ای آموزش‌های لازم را دیدند و نسبت به ماموریت‌های خود دارای تعهد هستند.

سردار اشتری گفت: امروز بخش اعظمی از تجهیزاتی که در اختیار پلیس قرار دارد توسط نخبگان، صنعتگران و هنرمندان داخلی تولید شده است و این آمادگی را داریم تجهیزات خودمان را به سایر کشور‌ها صادر کنیم.

فرمانده فراجا به تحریم‌های آمریکا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه آمریکا برای ما یک فرصت است، ما روی پای خود ایستاده ایم و این برای ما نیز یک افتخار و پیروزی است؛ امروز پلیس آمادگی دارد که تجهیزات خود را برای بسیاری از کشور‌ها صادر کند.

وی با اشاره به آمادگی پلیس برای تبادل اطلاعات عنوان کرد: با بهره بردن از تجهیزات و فناوری‌های نوین توانسته ایم ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب و سریع انجام بدهیم که این دقت و سرعت رضایت مندی بالای مردم را نیز به دنبال داشته است.

این مقام ارشد انتظامی به گستردگی و تنوع ماموریت‌های پلیس از مرز تا مرکز اشاره کرد و گفت: برای خدمت رسانی مضاعف به مردم نیازمند بهره بردن از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها هستیم چراکه پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و شهدایی که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده ایم گواه بر این ادعا است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها